  • 1. Data: 2009-06-15 21:00:11
    Temat: W Rodzinie..
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    "Dlaczego akurat ta sieć - "W Rodzinie"? Po pierwsze, jesteśmy rodziną.
    Łączy nas wiara, łączy nas język, łączy nas kultura, a tu jeszcze łączy
    nas Radio Maryja. (?) Rodzina jest niszczona, dlatego ta nazwa.
    Przypominamy o rodzinie nawet w nazwie - powiedział ojciec Tadeusz Rydzyk."

    Trochę irytuje bo manipulacja, pod przykrywką wartości i aspektu
    religijnego będzie trzepany czysty biznes. Ale z drugiej strony dobrze bo
    wiele ludzi co nie miało kupi swój pierwszy telefon. "Na antenie" mają być
    programy edukacyjne etc. I znów dobrze bo z jednej strony edukacja co
    przełoży się na wygodę i większy kontakt, ale tak naprawdę czysty biznes,
    marketing i reklama.

    To jest dobre: :)

    "Jak zapewnia o. Król, połączenia w ramach sieci mają być najtańsze z
    możliwych, a docelowo darmowe. Połączenia na antenę Radia Maryja i TV
    Trwam mają być darmowe od początku projektu."

    Docelowo darmowe :) Do redakcji free :)

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15140

    --
    Pzdr, Piotrć

  • 2. Data: 2009-06-17 23:45:12
    Temat: Re: W Rodzinie..
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwych, a docelowo darmowe. Połączenia na antenę Radia Maryja i TV
    > Trwam mają być darmowe od początku projektu."

    To, co charakteryzuje "klientow" Rydzyka, to ich przywiazanie do Rydzyka...
    Jak sie pojawily telezakupy w antenie TV Trwam, to wlasciciele telezakupow
    byli zachwyceni - NIGDY wczesniej nie mieli takiej sprzedazy, w stosunku do
    ilosci nadanych reklam. Ci "klienci" to ludzie bezgranicznie wierzacy
    nadawanym przekazom - czesto przedkladajacy je ponad wlasny rozum..

    Nawet jednak zakladajac dobre intencje rydzyka, wydaje mi sie, ze twarde
    prawa biznesu odczuje rowniez ta grupa klientow... to tylko kwestia czasu...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-06-18 09:07:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Obama też odczuł: zebrał na kampanię z centowych składek biedaków znacznie więcej,
    niż konkurent McCain od milionerów.
    Z góry obstawiam, kto w mojej rodzinie przejdzie do Rodziny, w dodatku zapewne po 7
    lipca z zachowaniem numeru.
    JaC

    -----