  • 1. Data: 2009-06-15 19:30:57
    Temat: oferta Play "umowa bez telefonu"
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    Przechodze do Play dla firm i mam problem z wyborem promocji. Telefony mam
    nowe i zastanawiam się nad promocją "Umowa bez telefonu" na 12 miesięcy. W
    abonamencie jest tam pakiet o takiej definicji "Abonent otrzymuje Bezpłatny
    pakiet minut na połączenia głosowe oraz wideo na numery w Sieci
    Telekomunikacyjnej P4, realizowane z Sieci Telekomunikacyjnej P4"

    Tymczasem na stronie www w tej samej taryfie piszą "Liczba minut do Play i
    na stacjonarne"

    W cenniku jest też definicja: "Pakiet Minut Play - określona liczba minut
    przyznana w ramach danego Abonamentu, która może być wykorzystana na
    połączenia głosowe i wideo w Sieci Telekomunikacyjnej P4 oraz połączenia
    głosowe do wszystkich krajowych sieci stacjonarnych"

    Ale regulamin promocji jest nadrzędny w stosunku do innych zapisów (a tam
    ani słowa o stacjonarnych).

    Cz ktoś korzystał z tej promocji i może potwierdzić czy stacjonarne są w
    ramach pakietu minut do play?
    --
    Radosny