  • 1. Data: 2009-06-15 16:52:05
    Temat: Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Mam tel w simplusie (Twoj profil)
    Wlasnie dostalem SMSa, ze moj moje konto musi byc aktywne aby profil
    "do wszystkich" byl nadal aktywny.

    Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
    srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2009-06-15 17:41:50
    Temat: Re: Simplus - "Twoj profil (do wszystkich)" - pytanie
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <6...@a...goo
    glegroups.com>,
    Rafal M <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Czy to, ze moje konto musi byc aktywne oznacza tylko, ze musze miec
    > srodki na koncie + mozliwosc wykonywania rozmow wychodzacych?

    No wlasnie. Matka dostala podobnego SMSa - ze 'do wszystkich' konczy sie
    jej za kilka dni. AFAIK ma jeszcze ze 200zl na koncie i waznosc konta do
    jesieni.
    O co tu chodzi???
    Czyzby konczyla sie promocja z 'do wszystkich'?

    TA