  • 11. Data: 2010-08-26 22:17:02
    Temat: Re: Drukarka do etykiet
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-26 23:58 kogutek napisał(a):

> [...]
    > ponacinać że papier z wydrukiem będzie przecięty a podkładowy nie będzie. To
    > łatwe. Zwłaszcza że papier podkładowy jest śliski i dużo twardszy niż wierzchni.
    > Po dojściu do wprawy pocięcie arkusza A4 na bardzo małe nalepeczki trwa
    > dosłownie chwilę. Linijkę się przykleja do szyby taśmą klejącą. Przesuwa się
    > arkusz a nie linijkę. Linijkę trzeba przyciskać w czasie ciecia żeby arkusz nie
    > uciekał. Jak linijka jest przezroczysta to łatwo przesuwać i ustalać właściwe
    > położenie papieru. Kto tu będzie pisał jak robić takie proste rzeczy jak ja

    OMG
    To już nie można kupić etykiet o pożądanym rozmiarze?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-08-27 06:34:24
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Waldemar Krzok pisze:

    > Nie. Mam etykiety 10x25mm. Avery L8037-20.
    >
    > http://www.avery-
    > zweckform.pl/opencms/opencms/products/catalog/labels
    _for_a4/identification_labels/mini_labels/

    Dzięki ci dobry człowieku.

  • 13. Data: 2010-08-27 11:29:41
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 26/08/2010 23:17, Adam Dybkowski wrote:
    > OMG
    > To już nie można kupić etykiet o pożądanym rozmiarze?

    Zwykle nie mozna ;-)
    Tylko czemu nikt o ploterach tnacych nie wspomina? Ja tak nalepki
    robilem (nie bylo sensu skalpelem nacinac jak kogutek opisal).

    --
    Jerry1111

  • 14. Data: 2010-08-27 11:36:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2010 12:29:41 +0100, Jerry1111 wrote:
    >Zwykle nie mozna ;-)
    >Tylko czemu nikt o ploterach tnacych nie wspomina? Ja tak nalepki
    >robilem (nie bylo sensu skalpelem nacinac jak kogutek opisal).

    A tna na foliach do laserowek ? :-)

    Jesli tych etykietek ma byc niewiele, to Kogutek je potnie zanim
    zlokalizujesz najblizszy ploter tnacy :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-08-27 11:51:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Jesli tych etykietek ma byc niewiele, to Kogutek je potnie zanim
    > zlokalizujesz najblizszy ploter tnacy :-)

    I zanim kogutek wykituje, nie zapominajmy o tym. Ciekawe jaką ma kolejkę
    (i czy jest bliżej niż najbliższy ploter tnący).

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2010-08-27 16:26:13
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > I zanim kogutek wykituje, nie zapominajmy o tym. Ciekawe jaką ma kolejkę
    > (i czy jest bliżej niż najbliższy ploter tnący).
    >
    > --
    > Jarek
    Ja nie chcę nikomu ciąć nalepek. Napisałem tylko jak to zrobić. Sto nalepek to
    jest 20 cięć a tak naprawdę to 24 cięcia. Bo marginesy trzeba zostawić. Trwa to
    mniej więcej tyle ile wysłanie wiadomości tutaj. Kiedyś robiłem nalepki. Prawie
    wszystkie były nacinane wykrojnikami. Ale trafiały się zamówienia na na
    nietypowy rozmiar. Miałem taką maszynkę co się podkładało kartkę i ona nacinała.
    Ale jak trzeba było zrobić naprawdę mało nalepek. Tak do 2000 to brałem szybę,
    linijkę i nożyk do tapet. Krócej trwało niż nacinanie maszynką. Bo ą ustawić
    trzeba było na rozmiar. Po przestawieniu wyregulować 10 nożyków. Pół godziny
    pracy. a 20 arkuszy A4 ciąłem w 10 minut nożykiem. Folię też się da tak ciąć.
    Tylko ważna sprawa. Nożykiem trzeba przejechać po osełce żeby czubek
    zlikwidować. Bo zanim sam się przytępi na szybie to chwilę trwa. ak jest nie
    stępiony czubek trzeba mieć naprawdę delikatną rękę żeby nie przecinać na wylot.
    Klasa i cena nożyka nie ma znaczenia. Może być najtańszy z marketu. Tak samo
    dobrze tnie jak super hiper profesjonalny za stówe.