    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Drukarka do etykiet
    Date: Fri, 27 Aug 2010 18:26:13 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > I zanim kogutek wykituje, nie zapominajmy o tym. Ciekawe jaką ma kolejkę
    > (i czy jest bliżej niż najbliższy ploter tnący).
    >
    > --
    > Jarek
    Ja nie chcę nikomu ciąć nalepek. Napisałem tylko jak to zrobić. Sto nalepek to
    jest 20 cięć a tak naprawdę to 24 cięcia. Bo marginesy trzeba zostawić. Trwa to
    mniej więcej tyle ile wysłanie wiadomości tutaj. Kiedyś robiłem nalepki. Prawie
    wszystkie były nacinane wykrojnikami. Ale trafiały się zamówienia na na
    nietypowy rozmiar. Miałem taką maszynkę co się podkładało kartkę i ona nacinała.
    Ale jak trzeba było zrobić naprawdę mało nalepek. Tak do 2000 to brałem szybę,
    linijkę i nożyk do tapet. Krócej trwało niż nacinanie maszynką. Bo ą ustawić
    trzeba było na rozmiar. Po przestawieniu wyregulować 10 nożyków. Pół godziny
    pracy. a 20 arkuszy A4 ciąłem w 10 minut nożykiem. Folię też się da tak ciąć.
    Tylko ważna sprawa. Nożykiem trzeba przejechać po osełce żeby czubek
    zlikwidować. Bo zanim sam się przytępi na szybie to chwilę trwa. ak jest nie
    stępiony czubek trzeba mieć naprawdę delikatną rękę żeby nie przecinać na wylot.
    Klasa i cena nożyka nie ma znaczenia. Może być najtańszy z marketu. Tak samo
    dobrze tnie jak super hiper profesjonalny za stówe.