  • 1. Data: 2010-08-26 07:58:45
    Temat: WAP11 v2.8 z nieobecnym (chyba) firmware.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Dość stare urzadzenie ale sąsiad uparł się żeby spróbować jeszcze
    reanimować.
    Nie wstał po aktualizacji firmware. Zimny, tylko Power i LAN się świecą.
    Reset do ustawień fabrycznych niczego nie zmienia, nie odpowiada na pingi
    ale dioda LAN po wetknięciu kabla świeci. Ponoć jest możliwość wgrania przez
    tftp ale jak tu niby to zrobic skoro nie odpowiada na pingi i nie wiem na
    jaki adres. Próbowałem te najbardziej podejrzane adresy i nic. A może jest
    możliwość wgrania przez jakieś złącze serial? Ktoś się może z tym spotkał i
    z sukcesem wgrał nowy FW?

    Marek

  • 2. Data: 2010-08-26 08:33:45
    Temat: Re: WAP11 v2.8 z nieobecnym (chyba) firmware.
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-26 09:58, marko1a pisze:
> [...]
    > adresy i nic. A może jest możliwość wgrania przez jakieś złącze serial?
    > Ktoś się może z tym spotkał i z sukcesem wgrał nowy FW?

    Musisz podlaczyc RS'a i jesli boot loader jest caly to wgrasz przez RS'a
    albo Net.

    http://www.burritos.neostrada.pl/wap11/

  • 3. Data: 2010-08-26 12:42:27
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Musisz podlaczyc RS'a i jesli boot loader jest caly to wgrasz przez RS'a
    > albo Net.

    A czy masz tak na szybko informację które piny na płytce to RX i TX? Szukam
    po necie ale co rusz to stare nieaktualne już linki. Klapa.

    Marek

  • 4. Data: 2010-08-26 13:39:21
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-26 14:42, marko1a pisze:
> [...]
    >
    > A czy masz tak na szybko informację które piny na płytce to RX i TX?
    > Szukam po necie ale co rusz to stare nieaktualne już linki. Klapa.

    Masz pecha bo WAP11 v2.8 to zabytek klasy 00 juz zapomnialem jak wyglada
    a i google tez powoli zapomina.

    http://www.seattlewireless.net/index.cgi/Wap11Hack

  • 5. Data: 2010-08-26 13:44:44
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Cos tam zostalko w archiwum internetu ale bez jpegow .

    http://web.archive.org/web/20080424074600/www.areawi
    reless.net/adm8628/

    JP2 piny 1-GND 2TxD 4 RxD

  • 6. Data: 2010-08-27 09:05:21
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Cos tam zostalko w archiwum internetu ale bez jpegow .
    >
    > http://web.archive.org/web/20080424074600/www.areawi
    reless.net/adm8628/

    > JP2 piny 1-GND 2TxD 4 RxD

    Widziałem tą stronkę. To jest opis złącza DWL-700, JP2 ma 7 pin a w tym
    wap11 jest 14pin. Popatrzę jeszcze na notę ADM8628.
    Raczej namówię kolegę na zakup nowego urządzenia bo mój limit czasu
    porównujac do wartości tego złoma już dawno minął.

    Dzięki za pomoc.

    Marek