  • 11. Data: 2010-07-24 08:48:31
    Temat: Re: Drukarka dla dyr
    Od: eth_0 <m...@e...pl>

    On Fri, 23 Jul 2010 23:56:21 +0200, Olek
    <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

    >czy Ty widziałeś kiedyś małą drukareczkę laserową kolorową? Widziałeś
    >kiedyś jakiej wielkości jest kaseta z tonerem? Zdajesz sobie sprawę, że
    >kolorowy laser ma ich kilka, jako składowe kolorów?

    Noo... ;) Znalazłem takie coś: Canon I-SENSYS LBP5050

    Jakieś doświadczenia?
    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.kieleckie.org - Ogłoszenia Kielce

  • 12. Data: 2010-07-24 10:06:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-24 10:48, eth_0 pisze:
> [...]

    A to?
    http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/s_level/35
    520/s_product/MFC7320YJ1
    http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73170/s_level/29
    140

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-07-24 10:11:24
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-24 10:48, eth_0 pisze:

    > Noo... ;) Znalazłem takie coś: Canon I-SENSYS LBP5050
    >
    > Jakieś doświadczenia?

    40X45X26 cm to jest dal ciebie koniecznie "MAŁĄ"?

    miab

  • 14. Data: 2010-07-24 10:16:36
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-24 12:11, miab pisze:

    > 40X45X26 cm to jest dal ciebie koniecznie "MAŁĄ"?

    To jaka jest np. SAMSUNG CLP-310N 38X31x24 cm?

    miab

  • 15. Data: 2010-07-24 14:08:23
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 17:42:52 +0200, eth_0 napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Poszukuję drukarki która będzie koniecznie:
    > - mała
    > - cicha
    > - z LANem
    >
    > a dodatkowo fajnie jakby:
    > - kolorowy laser
    > - duplex
    > - możliwość wykupienia CarePacka 3lata NBD

    Dlaczego akurat kolorowy laser? To fatalny, IMHO, pomysł.

    --
    Yakhub

  • 16. Data: 2010-07-24 20:23:01
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego akurat kolorowy laser? To fatalny, IMHO, pomysł.

    U mnie w firmie właśnie kolorowe lasery to duże maszynki wielofunkcyjne na
    korytarzu. Na duże przemiały
    Na biurkach lokalnie stoją małe atramenty. Laser kolor co pokój to pomyłka.
    Chyba że czarno białe... to prędzej.
    Laser ma przewagę bo nie zasycha.
    Ale nie sądze aby dyrektor co jakiś czas coś nie drykował celem prezentacji,
    więc mały atrament będzie również i szybki i z duplexem może być i cichy.

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2010-07-25 05:05:49
    Od: eth_0 <m...@e...pl>

    On Sat, 24 Jul 2010 22:23:01 +0200, "Irokez" <n...@e...pl> wrote:

> [...]
    >więc mały atrament będzie również i szybki i z duplexem może być i cichy.

    Panowie ja na prawdę nie prosiłem o doradzanie czy na pewno mała czy
    moze jednak duza. Dostałem taką a nie inną "specyfikację" i teraz
    szukamy. Koniec kropka.

    Obecnie mamy 2 propozycje:
    - Samsung CLP-310N
    - Canon i-Sensys LBP-5050

    z lekką przewagą Samsunga bo ma LAN

    Teraz pytam o doświadczenia z tymi drukarkami? Jak one w
    rzeczywistości się sprawują? Co do Canona w dokumentacji jest
    informacja o niewielkiej głośności a jak na tym polu wypada ten
    Samsung?

  • 18. Data: 2010-07-25 10:01:43
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "eth_0" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Panowie ja na prawdę nie prosiłem o doradzanie czy na pewno mała czy
    > moze jednak duza. Dostałem taką a nie inną "specyfikację" i teraz
> [...]

    Ten Canon jest znany też jako HP-CP1210. Ma także odpowiednik sieciowy
    LBP-5050n.

    > Teraz pytam o doświadczenia z tymi drukarkami? Jak one w
    > rzeczywistości się sprawują? Co do Canona w dokumentacji jest
    > informacja o niewielkiej głośności a jak na tym polu wypada ten
    > Samsung?

    Też jest informacja o "niewielkiej głośności". Canon pisze ogólnie o 47dB, a
    Samsung "mniej niż" 45 w kolorze i 47 w czerni. Samsung ma już dwie nowsze
    rodziny tego typu, 315 i 320.

    Mam dla twego szefa inną propozycję, prawdziwie dyrektorski model. Tylko
    monochromatyczna, ale za to świetnie prezentuje się na biurku. Czerń
    fortepianowa, fosforyzujące, fioletowe, dotykowe diody, niedościgniona
    elegancja. To albo drukarka solo Samsung ML-1630 (jest wersja z Wi-Fi) albo
    ze skanerem SCX-4500 (też może być z Wi-Fi).

  • 19. Data: 2010-07-25 10:38:36
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]

    > - Canon i-Sensys LBP-5050
    >
    > z lekką przewagą Samsunga bo ma LAN
    >
    > Teraz pytam o doświadczenia z tymi drukarkami? Jak one w

    4-ro przebiegowy Samsung CLP-310N? jeżli urządza dyrektora kolorowa kartka
    co 20-30 sekund to czemu nie.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2010-07-25 10:55:31
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego akurat kolorowy laser? To fatalny, IMHO, pomysł.

    Chciałbym zobaczyć atramentówke na której da się wydrukować
    jakiś raport w jakości porównywalnej do najprostszego lasera.

    Na tym to się da najwyżej zrobić poszarpane i rozchlapane literki (na
    oryginalym tuszu). Wszystko jest matowe i brzydkie.

    Kolory są niezbyt wiernie odtwarzane ale zdjęcia się chyba na takim
    czymś w mało której firmie drukuje.