  • 1. Data: 2010-07-23 15:42:52
    Temat: Drukarka dla dyr
    Od: eth_0 <m...@e...pl>

    Witam,

    Poszukuję drukarki która będzie koniecznie:
    - mała
    - cicha
    - z LANem

    a dodatkowo fajnie jakby:
    - kolorowy laser
    - duplex
    - możliwość wykupienia CarePacka 3lata NBD

    Z góry dzięki za pomoc w wyborze!
    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.kieleckie.org - Ogłoszenia Kielce

  • 2. Data: 2010-07-23 15:52:36
    Temat: Re: Drukarka dla dyr
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "eth_0" <m...@e...pl> wrote in message
> [...]
    > - kolorowy laser
    > - duplex
    > - możliwość wykupienia CarePacka 3lata NBD

    Nie okresliles przedzialu cenowego, wiec polece jakas Kyocere. LAN i duplex
    praktycznie kazda ma w standardzie, raczej bezawaryjne, eksploatacja tania i
    dwa lata gwarancji w standardzie. Kilkanascie HP zastapilismy juz Kyocerami
    i nastepne tez beda tej firmy.

    Jedyna wada - wiekszosc po wlozeniu nowego tonera mieli cos przez 20 minut,
    zanim mozna drukowac, ale tego codziennie sie nie robi.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-07-23 15:54:40
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
> [...]
    > eksploatacja tania i dwa lata gwarancji w standardzie. Kilkanascie HP
    > zastapilismy juz Kyocerami i nastepne tez beda tej firmy.

    http://www.kyocera.pl/index/produkty/product/fsc5100
    dn.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-07-23 15:57:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kamil napisa?(a):

    [...]

    > http://www.kyocera.pl/index/produkty/product/fsc5100
    dn.html

    Czy masz uzytkowe doswiadczenie z taka drukarka? Pytam bo mnie
    interesuje rzeczywisty koszt wydruku kolorowej strony?

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-07-23 16:01:49
    Od: eth_0 <m...@e...pl>

    On Fri, 23 Jul 2010 16:54:40 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >http://www.kyocera.pl/index/produkty/product/fsc510
    0dn.html

    Tak jak napisałem drukarka jest dla "generalnego" więc powiedzmy że
    cena nie gra roli ;)

  • 6. Data: 2010-07-23 16:03:10
    Od: eth_0 <m...@e...pl>

    On Fri, 23 Jul 2010 16:54:40 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >http://www.kyocera.pl/index/produkty/product/fsc510
    0dn.html

    Wymaganie konieczne "MAŁA", tak którą mi tu podesłałeś to niestedy ale
    jakaś kobyła jest :/

  • 7. Data: 2010-07-23 17:37:50
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "eth_0" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

    00dn.html

    > Wymaganie konieczne "MAŁA", tak którą mi tu podesłałeś to niestedy ale
    > jakaś kobyła jest :/

    No wiesz... mały i laser kolorowy to dwie sprzeczności.
    Jak małe kup atrament
    jak laser kolor to nie marudź na gabaryty. Mam w domu Xeroxa 6125 i tez
    niestety małe toto nie chce być.
    Mniejsze są wieloprzebiegowe... czyli jak Cię zadowoli 4 strony na minutę...
    Samsung CLP-320N z LAN'em, CLP-315W z WiFi

    pozdrawiam

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2010-07-23 21:56:21
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-23 18:03, eth_0 wrote:

    dn.html

    > Wymaganie konieczne "MAŁA", tak którą mi tu podesłałeś to niestedy ale
    > jakaś kobyła jest :/

    czy Ty widziałeś kiedyś małą drukareczkę laserową kolorową? Widziałeś
    kiedyś jakiej wielkości jest kaseta z tonerem? Zdajesz sobie sprawę, że
    kolorowy laser ma ich kilka, jako składowe kolorów?

  • 9. Data: 2010-07-23 21:57:10
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-07-23 17:52, kamil wrote:

    > Jedyna wada - wiekszosc po wlozeniu nowego tonera mieli cos przez 20
    > minut, zanim mozna drukowac, ale tego codziennie sie nie robi.

    nie tylko Kyocera ma takie odpały... u nas HPek również potrafi sobie
    "pomielić" po włożeniu tonera - nie mam pojęcia po co na co :)

  • 10. Data: 2010-07-24 06:55:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie tylko Kyocera ma takie odpały... u nas HPek również potrafi sobie
    > "pomielić" po włożeniu tonera - nie mam pojęcia po co na co :)

    Mój Xerox 6125 tak samo pierwszy raz odpalał. Tyle że pisał że trwa
    kalibracja czegośtam.

    --
    Irokez