  • 21. Data: 2012-01-11 17:02:46
    Temat: Re: Drogi sprzet fotograficzny, nie dla biedakow.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 11, 10:44 am, Catholic <s...@i...pl> wrote:

    > Znany jesteś, to fakt. Wyróżniasz się z tłumu wyjątkowym zidioceniem. W
    > Twoim przypadku można by to częściowo usprawiedliwić demencją starczą,
    > ale tylko częściowo, bo wielkość tej głupoty jest tak porażająca, że nie
    > da się wytłumaczyć byle chorobą umysłową.

    No to teraz zastanow sie, jakimi skurwysynami musza byc tacy jak ty i
    tobie podobni, zeby sie wyzywac na wyjatkowo zidiocialych osobnikach.
    Nie znam innego kraju i narodu, procz polskiego, gdzie inteligenci
    tacy jak ty postepuja w podobny sposob.
    Nie znam tez tak skurwionego spoleczenstwa jak polskie, zeby sie tak
    zachowywalo wobec ludzi starszych - czy to zdrowych, czy ttym
    bardziej, objetych demencja starcza.
    To jest wlasnie specjalnosc takich jak ty - niby inteligentnych, za
    ktorych sie uwazcacie, "ludzi z dobrym gustem".
    Ciekawe, czy twoja inteligencja pozwoli ci choc w czesci zrozumiec
    jakim skurwysynem jestes, piszac takie teksty.

    ZD

  • 22. Data: 2012-01-13 22:35:16
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
    Zarobki Polaków są żenująco niskie.
    Widać to szczególnie w porównaniu z najbogatszymi krajami "starej
    Unii":
    Nawet w gronie dwunastu państw, które w ostatnich latach przystąpiły
    do UE, Polska wcale nie ma się czym chwalić. Piąte miejsce od końca w
    tym zestawieniu czterdziestomilionowej Polski, to wstyd.

    http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-najg
    orzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie-biedakow,wid,14140525
    ,wiadomosc.html?ticaid=1db55

    ZD

    norma a jak dolr mocny czy slaby to i tak bulisz tak samo jak idiota
    tak nas robia wszyscy

    a dopki pracodawcy nie beda zarabiac na pracownikach to sie nic nie zmieni
    chyba ze zrobia minimalna 1.8 netto za 8h pracy w ciagu dnia
    wowczas ludzie sie zaczna zastanawiac ile sa warci i czy zarabiaja 200zl
    wiecej
    niz ta pani co w rybach siedzi

  • 23. Data: 2012-01-16 22:13:08
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Sty, 23:24, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > On Jan 10, 4:24 pm, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Wyglada tez, ze jestes wtornym analfabeta, ktory nie potrafi zrozumiec
    > tematu watku,
    >
    > ZD

    Udowodnij, ze nie jestes biedakiem.

  • 24. Data: 2012-01-17 08:22:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.01.2012 23:13, Marek pisze:

    > Udowodnij, ze nie jestes biedakiem.

    Przecież jest w USA - a tam biedaków nie ma. Wszyscy wolni, szczęśliwi i
    syci.