  • 1. Data: 2012-01-06 14:28:56
    Temat: Czy fotograf ślubny to ostatni cieć ?
    Od: "Jaromir" <w...@g...pl>

    zgroza ... chyba bardziej poniżyć się już go nie da.

    http://warszawa.gumtree.pl/c-Firmy-Uslugi-fotografia
    -videofilmowanie-Poszukuje-
    fotografa-i-kamerzysty-na-slub-W0QQAdIdZ343655259
    http://tinyurl.com/786drz9
    mirror jakby usunęli http://mirroruj.net/37f4d6ace1af66ddda14e0d12bc8348d

  • 2. Data: 2012-01-06 14:46:20
    Temat: Re: Czy fotograf ślubny to ostatni cieć ?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/01/2012 14:28, Jaromir wrote:
> [...]
    >
    > http://warszawa.gumtree.pl/c-Firmy-Uslugi-fotografia
    -videofilmowanie-Poszukuje-
    > fotografa-i-kamerzysty-na-slub-W0QQAdIdZ343655259

    Ty naprawdę nie widzisz w tym żartu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2012-01-06 15:08:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 9:46 am, kamil <k...@s...com> wrote:

    a-videofilmowanie-...

    > Ty naprawd nie widzisz w tym artu?

    Nawet zart powinien miec jakis sens.

    ZD

  • 4. Data: 2012-01-06 17:19:44
    Temat: Re: Czy fotograf slubny to ostatni ciec ?
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Nawet zart powinien miec jakis sens.

    To chyba zart, ale.......
    Czy ktos z "fotografów weselnych" tu na grupie spelnia wymagania z
    ogloszenia? Chociazby ubioru?
    Zapewniam ze garnitur za 400.- pln wsród takich za 4.000.- mocno rzuca sie w
    oczy......
    Zalezy tez czyj to jest slub - nie kazdy jest zapraszany na imprezy z
    udzialem polityków, i zwiazanych z nimi "biznesmenów" itp....
    Zeby "wolny strzelec" mógl sie zalapac na taka impreze, musi sie niezle
    postarac - tu juz nie wystarczy "napiwek" dla bramkarza za mozliwosc wejscia
    No ale to temat nie dla "kamerunów".......

    Lady Pank tez odmówil zagrania supportu na koncercie Madonny :-)
    Teraz pewnie zagralby za free :-)

    Wiec moze to nie zart?

    Pozdr. Hals.

  • 5. Data: 2012-01-06 17:48:38
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 12:19 pm, "Hals" <u...@v...pl> wrote:

    > To chyba zart, ale.......
    > Czy ktos z "fotograf w weselnych" tu na grupie spelnia wymagania z
    > ogloszenia? Chociazby ubioru?

    Uwazam sie za fotografa weselnego, ktory od dawna i jako pierwszy tu
    na grupie propagowal fotografie weselna.
    Nie znam prac fotografow wymienianych przez ogloszeniodawce.
    Pod wzgledem ubioru, spelniam wszystkie kryteria, chociaz najdrozszy
    smoking mam zaledwie za nie cale 900 dolarow.

    > Zapewniam ze garnitur za 400.- pln wsr d takich za 4.000.- mocno rzuca sie w
    > oczy......

    Masz absolutna racje.
    Wielkiej roznicy w jakosci garniturow nie zauwazy takli czlowiek,
    ktory chodzi w tanmich garniturach.
    Naomiast taki, ktory chodzi w drogich garniturach, zauwazy taka
    roznice z latwoscia.

    > Zalezy tez czyj to jest slub - nie kazdy jest zapraszany na imprezy z
    > udzialem polityk w, i zwiazanych z nimi "biznesmen w" itp....

    Ano wlasnie, nie wiadomo czyj to jest slub i to bedzie stanowilo
    najwiekszy problem do zdecydowania sie dla fotografujacego.

    > Zeby "wolny strzelec" m gl sie zalapac na taka impreze, musi sie niezle
    > postarac - tu juz nie wystarczy "napiwek" dla bramkarza za mozliwosc wejscia

    Nie znam obecnej sytuacji w Polsce, i dziwi mnie napiwek dla bramkarza
    za mozliwosc wejscia na fotografowanie slubu.
    To jest wprost nie pojete w moich warunkach, zeby w taki sposob
    wchodzic na fotografowanie slubu.
    Podstawa dla fotografowania jest zawarty wczesniej kontrakt i opisane
    szczegolowo jego warunki.
    Moj przyjaciel Monte Zucker pracowal wlasnie jako wolny strzelec
    fotograf.
    Byl znanym tez jako ceniony fotograf slubny.

    > No ale to temat nie dla "kamerun w".......

    Tylko moge sie domyslac, co moze znaczyc to okreslenie.

    > Lady Pank tez odm wil zagrania supportu na koncercie Madonny :-)
    > Teraz pewnie zagralby za free :-)

    Kazdy ma swoje powody dla ktorych cos robi i za ile.

    > Wiec moze to nie zart?

    Byc moze masz racje, ale dla mnie takie ogloszenie jest dosc dziwne.
    Rzeby zdecydowac sie na fotografowanie za takich warunkach i z
    poniesieniem dodatkowych kosztow, to musialby to b yc jakis wazny
    slub, ktory moglby posluzyc za reklame dla fotografujacego.

    Dzieki za post na priv - chyba nie musze na niego odpowiadac.

    ZD.

  • 6. Data: 2012-01-06 18:36:55
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

> [...]
    > Moj przyjaciel Monte Zucker pracowal wlasnie jako wolny strzelec
    > fotograf.
    > Byl znanym tez jako ceniony fotograf slubny.

    Moze troche niejasno sie wyrazilem - chcialem maksymalnie skrócic wypowiedz.
    Nie kazdy wolny strzelec jest cenionym artysta. Zwlaszcza gdy pracuje dla
    prasy brukowej.
    A napiwek dla bramkarza za wejscie na impreze zamknieta (akurat to nie byl
    slub) byl wziety z innego kraju niz Polska.
    I wcale nie z filmu zagranicznego :-)
    Przeciez nikt nie wpusci na przyjecie weselne wolnego strzelca sprzedajacego
    zdjecia brukowcom , gdzie polityk z biznesmenem rozmawiaja jak starzy
    znajomi, a handlarz dragów zabawia zony lub córki polityków :-)
    No chyba ze spisze sie z nim wszczesniej kontrakt :-)

    Ale widze ze zostalem dobrze zrozumiany.
    Pozdr. Hals.

  • 7. Data: 2012-01-06 19:28:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 1:36 pm, "Hals" <u...@v...pl> wrote:

> [...]
    > No chyba ze spisze sie z nim wszczesniej kontrakt :-)
    >
    > Ale widze ze zostalem dobrze zrozumiany.

    Raczej dobrze Cie zrozumialem.
    Wiem, ze nie zawsze pisze sie wszystko dokladnie i z detalami.
    Czasem trzeba pisac - jak to sie mowi - na skroty.
    Jesli sie czegos po takim tekscie nie zrozumie, to nalezy dopytac i
    wszystko wtedy staje sie jasne.
    Caly czas jednak uwazam, ze po takim ogloszeniu jak to przytoczone,
    nie nalezy brac go powaznie.
    Gdyby autor ogloszenia byl powazny, to mimo wszystkich swoich
    zastrzezen, sformulowal by to ogloszenie inaczej, zeby moglo wygladac
    na powazniejsze.
    W tym wypadku, pierwsza mysl jaka przychodzi do glowy po przecztaniu
    takiego ogloszenia, jest podobna do tej, ktora wyrazil watkotworca.
    Z ta jednak roznica, ze w tytule powinien zadac pytanie; - czy fotgraf
    slubny, to ktos, kto w oczach klienta uchodzi za ostatniego ciecia?
    Jesli zas chodzi o ponizanie, fotografow slubnych, to na tej grupie od
    zawsze byla to normalka.
    Zauwazam jednak, ze poglady w tym temacie po malutku zaczely sie na
    grupie zmieniac, co w duzej mierze nastepowalo dzieki moim postom na
    temat fotografow slubnych.

    Od pieciu lat, nastawilem sie fotografowanie na slubach i weselach i
    bardzo mi ta praca przypadla do gustu.
    Z fotografowania slubow mam jakies 50% dochodu a reszta z innych
    dziedzin fotografii.
    Z cala stanowczoscia twierdze tez, ze fotografowanie na slubach, to
    najbardziej niewdzieczna praca fotografa.
    To trzeba lubic.
    Jesli sie polubi i nabedzie odpowiednie doswiadczenie, to mozna taka
    prace pogodzic, z zarobkowaniem i przyjemnoscia.
    Moja przyjemnosc polega na poznawaniu nowych kobiet, ktorymi chetnie
    sie zajmuje w czasie wolnym od pracy.

    ZD

  • 8. Data: 2012-01-07 19:22:33
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 6, 8:28 pm, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
> [...]

    > prace pogodzic, z zarobkowaniem i przyjemnoscia.
    > Moja przyjemnosc polega na poznawaniu nowych kobiet, ktorymi chetnie

    Lubiec !
    Od poczatku wszyscy tu pisza, ze jestes cieciem, a ty to ciagle
    potwierdzasz...

  • 9. Data: 2012-01-08 04:14:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 10. Data: 2012-01-08 05:58:47
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    > Lubiec !
    > Od poczatku wszyscy tu pisza, ze jestes cieciem, a ty to ciagle
    > potwierdzasz...

    Zajebac tych co robia bledy ortograficzne!
    Przede wszystkim zas tych, ktorzy wyemigrowali i teraz maja czelnosc
    pisac na polskiej grupie!
    Polskie ciecie mieszkajacy w Polsce, moga oczywiscie takie bledy
    robic, ale wara innym od bledow polskich cieci, mieszkajacycjh w
    polsce, bo zostala by prawie wyludniona, gdyby tych polskich cieci
    zajebywac za pisane bledow ortograficznych.

    A teraz odnosnie twojej poprawki dotyczacej niby mojego bledu
    ortograficznego, ktory poprawiles i na dodatek z nieprawidlowo
    dopisanym przez ciebie wykrzyknikiem.
    Jesli prawidlowy wyraz ze slownika, potwierdza ze ktos jest cieciem,
    to kim jest ktos, kto robi poprawke tego prawidlowego wyrazu na
    wyraz "Lubiec !" nie istniejacy w slowniku poprawnej polszczyzny?
    Taki ktos, to juz chyba musi byc totalny ciec.
    Zauwaz tez, ze minelo dosc sporo czasu i jakos nikt takiego totalnego
    ciecia jak ty, nie byl laskaw poprawic.
    Zrobiles z siebie kutafona, a mogles milczec i nie osmieszac sie.
    Pol biedy, ze piszesz niepoprawne slowo "Lubiec !", zamiast "lubic",
    tak jak ja to napisalem.
    Poprawiajac jednak prawidlowo napisane slowo na nieprawdilowe, zrbiles
    z siebie totalnego ciecia, czy tez kretyna.

    Napisz cieciu w jakim slowniku znalazles wyraz "lubiec".
    Napisz, kto cie uczyl robienia odstepu przed wykrzyknikiem.
    Chciales sie popisac cieciu przed kolegami, czy tez dowartosciowac sie
    a wyszla ci z tego "bryndza".

    Inne grupowe ciecie jakos nie widza ortograficznych bledow robionych
    przez ciebie i u innych kolesi, za to widza dokladnie u mnie i musza
    sie dowartosciowac na ich wytykaniu.
    Chciales cieciu tez sie popisac, a zrobiles z siebie blazna.

    Napisz cieciu, ile razy zwracales uwage, komukolwiek innemu na tej
    grupie, ze napisal wyraz z bledem ortograficznym?
    Przy okazji wspomne tez cieciu, ze ponoc wedlug netykiety, nie powinno
    sie poprawiac bledow ortograficznych na grupach dyskusyjnych.

    Kto jak kto cieciu, ale ty, to juz nie powinienes zabierac sie za
    poprawiane bledow ortograficznych.

    Wiem cieciu, ze trudno bedzie ci uwierzyc w to co napisalem.
    Gdy najblizszego dnia wysla cie rodzice do szkoly, to nie zapomnij
    dopytac nauczycieli, czy powinno sie pisac "lubic", czy "lubiec"?
    Dopytaj tez, jak sie powinno pisac wykrzyknik, zebys nastepnym razem
    nie blaznil sie piszac go z odstepem.
    Gdy juz wszystkiego sie dowiesz, to odpisz tu, kto jest wiekszym
    cieciem, ty czy ja?
    Jesli posiadasz jakies resztki honoru, to mozesz tez odszczekac to co
    napisales.
    Watpie jednak, zeby taki ciec mogl to zrobic.

    ZD
    Oczywiscie, American Professional Photographer.