  • 1. Data: 2012-01-06 19:18:55
    Temat: Budynek Kodaka zeby bylo smiesznie - jak to wyglada po smierci
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...pl>

    Jak ktos to juz zauwazyl, Kodak przezywa agonie i jest krok od bankructwa.

    Wybralem sie na wycieczke do opuszczonego budynku Kodaka.

    tak to teraz wyglada w wielkim przejaskrawieniu:

    http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/sets/7215
    7628740215197/

    byl to glowny budynek fabryki produkujacej produkty Kodaka dla calej Kanady oraz
    na eksport do USA.

  • 2. Data: 2012-01-06 19:24:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 19:18:55 +0000 (UTC), Sebastian Z. napisał(a):

    > tak to teraz wyglada w wielkim przejaskrawieniu:
    >
    > http://www.flickr.com/photos/sebastianzdyb/sets/7215
    7628740215197/

    A nie mógłbyś zdjęć zamieścić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-01-06 19:29:05
    Od: " StaM" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sebastian Z. <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    7628740215197/

    > byl to glowny budynek fabryki produkujacej produkty Kodaka dla calej Kanady ora

    ..niezle, tylko wchodzic meblowac i mieszkac. Widocznie w Kanadzie nie ma
    zlomiarzy.

    Pozdrawiam
    StaM

  • 4. Data: 2012-01-06 19:33:09
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    StaM <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Kanady o
    > ra
    >
    > ...niezle, tylko wchodzic meblowac i mieszkac. Widocznie w Kanadzie nie ma
    > zlomiarzy.

    Sa zlomiarze i to masa, ale to obiekt zamkniety i silnie strzezony, musielismy
    sie czaic jak Szarik z Czterech Pancernych...

  • 5. Data: 2012-01-06 19:34:13
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > A nie mógłbyś zdjęć zamieścić?

    Moge ale za bardzo nie wiem jak, przez gazeta.pl to pisze a tu nie ma opcji
    dodania plikow...

  • 6. Data: 2012-01-06 19:36:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 19:34:13 +0000 (UTC),
    s...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > Moge ale za bardzo nie wiem jak, przez gazeta.pl to pisze a tu nie ma opcji
    > dodania plikow...

    Np. na flickerze, zamiast tych koszmarków co tam wystawiłeś

  • 7. Data: 2012-01-06 19:43:25
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Sa zlomiarze i to masa, ale to obiekt zamkniety i silnie strzezony, musielismy
    > sie czaic jak Szarik z Czterech Pancernych...

    Wyslac polskich zlomiarzy, oni potrafia w jasny dzien przy pelnym ruchu
    pociagow podpieprzyc 200 metrow szyn, lub glowna brame obozu koncentracyjnego
    rozebrac i pociac na kawalki, a tam sie marnuje tyle zelastwa.
    Pozdrawiam
    StaM

  • 8. Data: 2012-01-06 19:47:37
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Np. na flickerze, zamiast tych koszmarków co tam wystawiłeś

    oooo ha ha lubie straszyc ludzi.

  • 9. Data: 2012-01-06 19:57:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 6, 2:43 pm, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > pociagow podpieprzyc 200 metrow szyn, lub glowna brame obozu koncentracyjnego
    > rozebrac i pociac na kawalki, a tam sie marnuje tyle zelastwa.

    Potwierdzasz to, co ja na tej grupie od lat pisze o zlodziejstwie,
    pijanstwie, zawisci, chamstwie i zbydlecenia polakow.

    ZD

  • 10. Data: 2012-01-06 20:11:53
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-01-06 20:18, Sebastian Z. pisze:
> [...]
    7628740215197/

    > byl to glowny budynek fabryki produkujacej produkty Kodaka dla calej Kanady oraz

    Żeby nie ten obrzydliwy HDR, chętnie obejrzałbym więcej niż trzy.

    JD