  • 1. Data: 2012-01-09 11:09:26
    Temat: Drogi sprzet fotograficzny, nie dla biedakow.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Zarobki Polaków są żenująco niskie.
    Widać to szczególnie w porównaniu z najbogatszymi krajami "starej
    Unii":
    Nawet w gronie dwunastu państw, które w ostatnich latach przystąpiły
    do UE, Polska wcale nie ma się czym chwalić. Piąte miejsce od końca w
    tym zestawieniu czterdziestomilionowej Polski, to wstyd.

    http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-najg
    orzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie-biedakow,wid,14140525
    ,wiadomosc.html?ticaid=1db55

    ZD

  • 2. Data: 2012-01-09 11:59:06
    Temat: Re: Drogi sprzet fotograficzny, nie dla biedakow.
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
> [...]

    >do UE, Polska wcale nie ma się czym chwalić. Piąte miejsce od końca w
    >tym zestawieniu czterdziestomilionowej Polski, to wstyd.

    Cóż, wszyscy mądrzy ludzie wyjechali z Polski do Chicago i robią tam kokosy,
    którymi oczarowują kuzynki z Polski - a w Polsce zostali tylko rogaci
    mężowie tych kuzynek, nic zatem dziwnego, że bida aż piszczy...

    --
    MW

  • 3. Data: 2012-01-09 12:01:20
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]

    >http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Zarabiamy-naj
    gorzej-w-Unii-Jestesmy-w-ogonie->biedakow,wid,141405

    Podobno:
    - zarobki polaków w USA spadłu realnie o 30-45%
    - inflacja i bezrobocie w USA wzrosły w ciągu ostatnich 2 lat z nacznie
    - nawet meksykanie i brazylijczycy nie chcą już emigrować do USA
    - zubożenie polonii amerykańskiej spowodowało, że rodziny z polski muszą
    pomagać finansowo w powrotach emigrantów do kraju
    - Polacy jako odsetek Amerykanów klasyfikuje sie pod względem zamożności na
    18 miejscu - po meksykanach i obywatelach RPA

    Powodzenia Genjuszu Ameryki..
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2012-01-09 12:40:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 9, 7:01 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:
> [...]
    gorzej-w-Unii-Jest...>biedakow,wid,14140525,wiadomos
    c.html?ticaid=1db55

> [...]
    > - Polacy jako odsetek Amerykanów klasyfikuje sie pod względem zamożności na
    > 18 miejscu - po meksykanach i obywatelach RPA

    Zapomniales dodac, ze w watku o biedzie polakow, nalezy napisac i o
    tym, ze w Ameryce to "murzynow bija".
    https://encrypted.google.com/#hl=en&cp=2&gs_id=2p&xh
    r=t&q=murzynow+bija&tok=zaLW7J-ZmH_-wm9X9v13GA&pq=mo
    rzynow+bija&pf=p&sclient=psy-ab&source=hp&pbx=1&oq=m
    urzynow+bija&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,
    or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=d6f4b804f9f84a38&biw=1145&bi
    h=556

    ZD

  • 5. Data: 2012-01-09 13:55:37
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Nie pitol.
    I tak wszyscy wykształceni z dużych miast wiedzą, że uciekłeś z Polski przed
    rządami PIS-u i IV RP ;)

  • 6. Data: 2012-01-09 14:01:35
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > Nie pitol.
    > I tak wszyscy wykształceni z dużych miast wiedzą, że uciekłeś z Polski
    > przed rządami PIS-u i IV RP ;)

    eee... tam, nie myslę, żeby on był takim bohaterem...
    pewenie jest ścigany za alimenty....
    pozdr.
    gr

  • 7. Data: 2012-01-09 14:25:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 9, 8:55 am, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > Nie pitol.
    > tak wszyscy wykształceni z dużych miast wiedzą,
    > że uciekłeś z Polski przed rządami PIS-u i IV RP ;)

    Gdybym napisal wczesniej o sobie, to co ty napisales, to z pewnoscia
    by mi nie uwierzono.
    Skoro mnie juz jednak rozszyfrowales, to wypada mi tylko uzupelnic.
    Moje jasnowidztwo, pozwolilo mi juz prawie 40 lat temu, odkryc to, ze
    nastapi w polsce okres rzadow PISu i IV RP.
    Kiedy wiec nastapila mozliwosc ucieczki, to bez wahania uczynilem to i
    prawie 30 lat, juz z dlaleka obserwuje zachodzace w bolandii zmaiany
    na lepsze.
    Stwierdzam nawet, ze chyba wiekszosc polakow dala sobie wmowic, ze
    komuna sie u nich skonczyla.
    Naczelni komunisci zostali nawet "ludzmi honoru" i obecnie dochodze do
    wniosku, ze dobrze tam sie zyje "ludziom honoru" z 'ludzmi z dobrym
    gustem", ktorych to duza reprezentacja wystepuje na tej grupie
    dyskusyjnej.
    Nawet przypuszczam, ze jeden grupowy dyskutant jest zwiazany z obiema
    grupami i czesto upomina tu na grupie, o nie pisaniu na tematy
    polityczne.
    Dziwne, ze zadne inne tematy mu nie przeszkadzaja, a jedynie wlasnie
    te polityczne.

    ZD

  • 8. Data: 2012-01-09 14:31:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 9, 9:01 am, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > eee... tam, nie mysl , eby on by takim bohaterem...
    > pewenie jest cigany za alimenty....
    > pozdr.
    > gr

    Pod wzgledem alimentow jestem szczesciarzem.
    Zawsze, wszystkie moje "nieopatrznie zapylone" partnerki, szybko
    znajdowaly, lub juz posiadaly, szczesliwych, przyszlych tatusiow dla
    swoich dzieci.

    ZD

  • 9. Data: 2012-01-09 14:55:03
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    A ja byłem 20 lat temu na tyle naiwny, aby uwierzyć że jest sens wracać...

    To. o czym napisałeś wiadome jest chyba wszystkim. Ale jeszcze nie do
    wszystkich dotarło, dlaczego tak jest.

  • 10. Data: 2012-01-09 14:57:26
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

> [...]

    Zawsze, wszystkie moje "nieopatrznie zapylone" partnerki, szybko
    znajdowaly, lub juz posiadaly, szczesliwych, przyszlych tatusiow dla

    "Hr. Aleksander Fredro wykladal przez kilka lat na jednej z uczelni.
    Wchodzac kiedys do jednej z sal, zobaczyl napis na tablicy:

    Stary Fredro w ksiegach grzebie,
    mlodziez jemu zone jebie...

    Dowcipnis który to napisal, nie docenil jednak cietego jezyka Fredry. Hrabia dopisal:

    Jebcie, jebcie moje dziatki,
    jam pierd*lil wasze matki,
    i zapewne z tej przyczyny,
    wy jestescie skur**syny..."