  • 21. Data: 2011-02-08 22:51:30
    Temat: Re: Drapie w podeszwę...
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-08 20:51, amos pisze:
    > i z pewnoscia nie jest to ABS.

    Raczej jest.

    > Sytuacja ma miejsce w czasie lekkiego dohamowywania z bardzo malych
    > predkosci. Wystepuje przy kazdym (lekkim) hamowaniu praktycznie
    > ponizej 30 km/h i tylk przy toczacym sie aucie. Wyraznie czuc pod
    > stopa drzenie pedalu hamulca i buczacy dzwiek.

    Ja obstawiam uszkodzenie czujnika lub usyfiona "zębatka" ewentualnie
    pęknięta.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 22. Data: 2011-02-09 01:15:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin amos

    > a nie byloby bicia podczas hamowania? Po wymianie na nowe jest idealnie.

    Jeśli skrzywienie jest minimalne to czuć to właśnie głównie wtedy, gdy
    klocki zaczynają się stykać z tarczą, potem już nie czuć.

  • 23. Data: 2011-02-09 07:04:12
    Od: "zabezp" <z...@g...pl>

    Proponuję odstawić tymczasowo ABS (wyjąć bezpiecznik, rozpiąć któryś czujnik
    lub wtyk z pompy ABS-u), wówczas będzie można stwierdzić czy to wina ABS-u,
    czy może czysto mechaniczna przyczyna. Po tym będzie łatwiej znaleźć
    usterkę. Oczywiście po odstawieniu ABS należy mieć tego świadomość i
    dostosować styl jazdy.

  • 24. Data: 2011-02-09 07:04:24
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Lut, 22:51, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > Ja obstawiam uszkodzenie czujnika lub usyfiona "zębatka" ewentualnie
    > pęknięta.

    Coraz blizej mi teorii o uszkodzonym czujniku ABS, ktory moze wykrywac
    zablokowane kolo i "odpuszczac".

    Tylko jedno mi nie pasuje - ABS powinien dzialac przy odpowiednim
    cisieniu w ukladzie. Dlaczgo dziala przy tak niskim (delikatnym
    wcisnieciu pedalu hamucla)?

    --
    zdrowka
    amos

  • 25. Data: 2011-02-09 07:25:11
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 21:51, amos pisze:

    > Przerywajace polaczenia to chyba napierw komp by zarejestrowal i
    > wyrzucil blad.

    Nie, nie zarejestrowalby.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2011-02-09 07:29:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-02-09 07:04, amos pisze:

> [...]
    >
    > Tylko jedno mi nie pasuje - ABS powinien dzialac przy odpowiednim
    > cisieniu w ukladzie. Dlaczgo dziala przy tak niskim (delikatnym

    Bo mysli, ze sie kolo zatrzymalo!
    Ja jebie, nie znasz sie na tym to po kiego grzyba Ci ta wiedza.
    Wiesz juz, ze moze to byc ABS, a teraz jedz do mechanika i niech naprawi
    i bedziesz wiedzial, czy to byl ABS czy nie.

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2011-02-09 07:30:39
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Niech ktos madry mi podpowie, co sie dzieje?
    >
    > Ubytku plynu hamulcowego ani zmiejszenia skutecznosci hamowania nie

    Mi to wyglada na zeszklone/spalone klocki.
    Dawno temu w lanosie mialem podobny objaw po zalozeniu jakis badziewnych
    klockow. Po zmianie na normalne, firmowe, objaw ustal.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 28. Data: 2011-02-09 07:36:15
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    amos <g...@g...com> napisał(a):

    > i z pewnoscia nie jest to ABS.

    Z pewnością to nie, ale stawiam, że to jednak jest ABS :-)
    Zębatka od ABS na przegubie (pęknięta, skorodowana, uszkodzona) , czujnik ABS
    (uszkodzony, wygięty) lub syf na tych elementach.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 29. Data: 2011-02-09 08:07:14
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Lut, 07:29, Karolek <d...@o...pl> wrote:

    > Bo mysli, ze sie kolo zatrzymalo!

    To z jakiego powodu w innym aucie (takze i poczatkowo w tym) jestem w
    stanie spokojnie zatrzymac auto bez uruchamiania pracy ABS?
    Z tego co rozumiem powinny zaistniec pewne warutnki

    > Ja jebie, nie znasz sie na tym to po kiego grzyba Ci ta wiedza.

    Poniewaz chce sie na tym poznac. Czy Ty jak o czyms nie masz pojecia,
    to nie probujesz zdobyc wiedzy? To czy takie niedopuszczalne? Co Cie w
    tym tak bulwersuje?

    > Wiesz juz, ze moze to byc ABS, a teraz jedz do mechanika i niech naprawi
    > i bedziesz wiedzial, czy to byl ABS czy nie.

    O ile bedzie wiedzial co to jest a nie wymieni pompe, powie "panie, to
    jeszcze czujnik ma pan uszkodzony" i powymienia kupe innych
    niepotrzebnych rzeczy.

    --
    amos

  • 30. Data: 2011-02-09 08:09:13
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Lut, 07:36, " " <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Z pewnością to nie, ale stawiam, że to jednak jest ABS :-)

    Piszac "i z pewnoscia nie jest to ABS" mialem na mysli normalna prace
    ABS. Tu wyglada na jakas usterke.

    > Zębatka od ABS na przegubie (pęknięta, skorodowana, uszkodzona) , czujnik ABS
    > (uszkodzony, wygięty) lub syf na tych elementach.

    Dzieki. To kolejna opinia nt czujnika lub jego okolicy.

    --
    zdrowka
    amos