  • 41. Data: 2011-02-11 12:10:17
    Temat: Re: Drapie w podeszwę...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > Zatem sluchamy kolejnego juz mistrza, ktory powie nam i tym durnym
    > inzynierom jak poprawnie zprojektowac system ABS :>

    A oni jakiś problem mają ?

  • 42. Data: 2011-02-11 12:13:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl>

    > To niech zmieni mechanika, jak ten jego nie potrafi zlokalizowac usterki.

    Kto mówi, że nie potrafi ?

  • 43. Data: 2011-02-11 16:12:08
    Temat: Re: Drapie w podeszwe...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-02-08 22:24, amos pisze:

    > No wlasnie niestety u mnie ten efekt sie poglebia. Dlatego nie jestem
    > w tym przypadku optymista i stawiam na jakas usterke.

    No więc miałem dokładnie tak samo - lekkie terkotanie przy hamowaniu na
    dobiegu, w stanie "dalekim od tego w jakim działa abs". I zadne błędy
    nie wyskakiwały. Potem występowało to częściej. A potem ABS całkiem
    przestał działać, zapaliła się kontrolka, a terkotanie znikło.
    To się tak działo w mrozy.
    A odkąd minęły duże mrozy wszystko wróciło do normy... :)