  • 51. Data: 2013-03-11 10:59:19
    Temat: Re: Dostał za niskie odszkodowanie i wygrał w sądzie z PZU
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Aby spełnić ustawowy obowiązek posiadania ubezpieczenia.

    Jeżeli nie byłoby odszkodowań to to przecież nie byłoby już ubezpieczenie.

  • 52. Data: 2013-03-11 10:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Pozostaje jeszcze odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę. Brak
    > składek=brak odszkodowań. na przykład za spowodowanie wypadku w którym
    > zniszczeniu ulegnie niezwykle cenny ładunek. To że można komuś Rollsa
    > rozwalić to mały pikuś przy wartości rzeczy przewożonych przez TIRy.

    dlatego ja nie postulowałem zlikwidowania składek tylko pokazywałem absurd
    takiego myslenia.

  • 53. Data: 2013-03-11 10:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale wtedy wyzsze skladki na AC i NW :-)

    dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 54. Data: 2013-03-11 10:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof 45 "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > No widzisz jakie jaja. Jakoś jedne TU maja więcej klientów a inne
    > mniej lub padają :)

    Ale to już zupełnie inna kwestia.
    To kwestia konkurencji a nie popytu.

  • 55. Data: 2013-03-11 20:02:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 10 Mar 2013, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ???
    > jeżeli brak odszkodować to na co składki?

    To jest objaśnienie absurdu niewypłacania odszkodowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2013-03-12 15:52:09
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Nie jestem przeciwny takim firmom. Wśród tysięcy szkód może trafić się
    > jakaś nietypowa, której normalna procedura likwidacji szkody nie
    > obejmuje.

    Oni nie biorą nietypowych tylko proste, na których najłatwiej zarobić.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 57. Data: 2013-03-12 15:52:50
    Od: tá´Ź

    masti wrote:

    > wysil sie trochę bardziej.
    > możesz pokazać gdzie Twoje zasady zadziałały.

    Ty też spróbuj poznać zasady mikroekonomii, nie będę uczył za darmo
    usenetowych nieuków.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 58. Data: 2013-03-12 15:53:28
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > nie doceniasz siły konkurencji...

    Tak, siła konkurencji sprawi, że firmy ubezpieczeniowe zamienią się w
    fundacje charytatywne.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 59. Data: 2013-03-12 15:54:54
    Od: tá´Ź

    BaX wrote:

    > A dodatkowo gwarantując to samo bo obliguje ich ustawa potrafią być
    > tańsi nawet o 100-200zł. /i nie mam na myśli tych najtańszych tylko
    > wirtualnych TU/

    Dla jednych są tańsi, dla innych drożsi. A najtańsi są zwykle ci, co mają
    niższe koszty, czyli m.in. lepiej dobierają sobie klientów i/lub potrafią
    wypłacić niższe odszkodowania.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 60. Data: 2013-03-12 15:55:29
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Ten frazes od którego jest wiele wyjątków decyduje że tysiące ludzi co
    > rok zmieniają TU i nie tylko.

    Raz na takie, raz na srakie, jałowa rotacja.

    --
    ss??q s? ??u??ou??