  • 41. Data: 2013-03-11 00:07:33
    Temat: Re: Dostał za niskie odszkodowanie i wygrał w sądzie z PZU
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-10 23:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ???
    > jeżeli brak odszkodować to na co składki?

    Aby spełnić ustawowy obowiązek posiadania ubezpieczenia.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2013-03-11 00:07:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 22:59:19 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik tá´? ...
    >>
    > I odwracając - brak odszkodowań = brak składek.

    Ale wtedy wyzsze skladki na AC i NW :-)

    J.

  • 43. Data: 2013-03-11 00:08:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Mar 2013 16:09:06 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Pozostaje jeszcze odpowiedzialność za wyrządzoną szkodę. Brak
    > składek=brak odszkodowań. na przykład za spowodowanie wypadku w którym
    > zniszczeniu ulegnie niezwykle cenny ładunek. To że można komuś Rollsa
    > rozwalić to mały pikuś przy wartości rzeczy przewożonych przez TIRy.

    wartość rzeczy na ciężarówce to pikus przy dozywotnich rentach za
    uszczerbek na zdrowiu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2013-03-11 00:09:06
    Od: k...@g...com

  • 45. Data: 2013-03-11 00:17:14
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 19:52:12 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > no widzisz. tylko tyle potrafisz.
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Potrafię więcej ale miałem litość nad zwierzątkiem.

  • 46. Data: 2013-03-11 00:24:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Mar 2013 16:17:14 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Potrafię więcej ale miałem litość nad zwierzątkiem.

    ROTFL chojraku

  • 47. Data: 2013-03-11 00:39:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 00:39:47 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Hm, srednia krajowa przez 50 lat to aby na pewno wiecej niz np 25 ton
    > dyskow twardych ? :-)

    to tani towar

  • 48. Data: 2013-03-11 00:39:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 49. Data: 2013-03-11 07:10:21
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > ale jaja
    > popyt na *obowiązkowe* ubezpieczenia?

    No widzisz jakie jaja. Jakoś jedne TU maja więcej klientów a inne mniej
    lub padają :)

    --
    Krzysiek

  • 50. Data: 2013-03-11 09:58:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No widzisz jakie jaja. Jakoś jedne TU maja więcej klientów a inne mniej
    > lub padają :)

    A dodatkowo gwarantując to samo bo obliguje ich ustawa potrafią być tańsi
    nawet o 100-200zł. /i nie mam na myśli tych najtańszych tylko wirtualnych
    TU/