    From: "Niteczka" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Dobry UPS do kilku maszyn
    Date: Thu, 27 Oct 2011 09:47:21 +0000 (UTC)

    Hej. Od razu przyznam się, że z UPSami nigdy do tej pory się nie zetknęłam,
    proszę więc o wyrozumiałość gdy palnę jakąś straszną głupotę ;)
    Rodzice kupili domek pod miastem, przeprowadziliśmy się i niestety zdarzają
    się tu krótkotrwałe wyłączenia prądu na 2-5 minut. Denerwujące jest to
    wówczas gdy się coś robi na komputerze a tu nagle totalne zaciemnienie i
    wszysto się wyłącza :) Albo nawet gdy zaprogramuję TV playera a po przerwie
    prądu muszę go od początku programować bo dawne ustawienia poszły do aniołków
    ;)

    Czytałam, że dobrym rozwiązaniem jest jakiś mocny UPS. Taki, do którego
    mogłabym podłączyć rozgałęziacz, albo taki który miałby 5-6 wyjść do których
    mogłabym podłączyć np. komputer, monitor, TV playera, drukarkę i jeszcze
    jakieś drobne urządzenie. Tak żeby przy wszystkich tych urządzeniach trzymał
    prąd przez 10 minut (a jakby było więcej to jeszcze lepiej). Czy moglibyście
    polecić mi urządzenie spełniające takie warunki. Cena do 2000 zł. Będę
    naprawdę bardzo, bardzo wdzięczna.

    Buziaki,
    Niteczka