-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
Date: Wed, 7 Dec 2011 14:09:50 +0000 (UTC)
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <jbns3e$iq3$3@node2.news.atman.pl>
References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
<nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
<tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
<4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
<jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
<m...@l...institute.com>
<jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
<n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
<x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
<c...@l...institute.com>
<1khqrqhiplp39.1fszbv2j9h57w$.dlg@40tude.net>
<jbgrvb$djj$2@node2.news.atman.pl>
<yf2hv1wedpuy.1vlzzq69h5dd6$.dlg@40tude.net>
<jbndns$9ib$3@node2.news.atman.pl> <jbnrs6$1ec$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1323266990 19267 85.222.103.164 (7 Dec 2011 14:09:50
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2011 14:09:50 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418953
[ ukryj nagłówki ]On 2011-12-07, kakmar <k...@g...com> wrote:
>
> Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
> Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
> zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
> A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
> Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
> jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.
>
Na krajowkach to i owszem ale ekspresowki/autostrady to calkiem sprawnie
mozna sie poruszac 200+, owszem czasami trzeba zwolnic ale przewaznie
ludzie poruszaja sie stadami i po wyprzedzeniu stada jest chwila
spokoju.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.11 18:06 Lukasz
- 07.12.11 19:24 J.F
- 08.12.11 20:01 Shrek
- 08.12.11 20:20 Shrek
- 09.12.11 23:17 v...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)