eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo czego służą ograniczenia prędkościRe: Do czego służą ograniczenia prędkości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do czego służą ograniczenia prędkości
    Date: Wed, 7 Dec 2011 14:09:50 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <jbns3e$iq3$3@node2.news.atman.pl>
    References: <jb85gs$qj5$1@inews.gazeta.pl> <jbdt02$d5d$2@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdtgt$d5d$3@node2.news.atman.pl>
    <nnlupq8bwxib$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdupa$d5d$4@node2.news.atman.pl>
    <tcgpytunouv5$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdval$d5d$5@node2.news.atman.pl>
    <4cvoioch2np3$.dlg@lepper.institute.com>
    <jbdvkm$d5d$6@node2.news.atman.pl>
    <m...@l...institute.com>
    <jbdvsb$d5d$7@node2.news.atman.pl>
    <n...@l...institute.com> <jbfamu$a18$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com> <jbfnmb$in7$1@inews.gazeta.pl>
    <x...@l...institute.com> <jbfpaj$nji$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@l...institute.com>
    <1khqrqhiplp39.1fszbv2j9h57w$.dlg@40tude.net>
    <jbgrvb$djj$2@node2.news.atman.pl>
    <yf2hv1wedpuy.1vlzzq69h5dd6$.dlg@40tude.net>
    <jbndns$9ib$3@node2.news.atman.pl> <jbnrs6$1ec$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1323266990 19267 85.222.103.164 (7 Dec 2011 14:09:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Dec 2011 14:09:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418953
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-12-07, kakmar <k...@g...com> wrote:
    >
    > Ale co z tego że da się chwilę pojechać 200+, jak za chwilę trzeba hamować.
    > Poza wyjątkowymi sytuacjami gdy prawie nie ma na danej drodze ruchu, to
    > zwykle wygląda tak że chcąc jechać szybciej, trzeba co chwilę zwalniać.
    > A najczęściej ruch jest na tyle duży że jedzie się tyle co inni.
    > Oczywiście można sobie znaleźć w YouTube "Ghost Rider Uppsala Run" ale
    > jakoś nie wyobrażam sobie czegoś takiego na co dzień.
    >
    Na krajowkach to i owszem ale ekspresowki/autostrady to calkiem sprawnie
    mozna sie poruszac 200+, owszem czasami trzeba zwolnic ale przewaznie
    ludzie poruszaja sie stadami i po wyprzedzeniu stada jest chwila
    spokoju.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: