  • Data: 2023-08-20 01:47:58
    Temat: Do Trybuna o RAMnych gigabajtach RN9p
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    2 GB System operacyjny Android
    470 MB Usługi Google Play
    328 MB Meteo ICM (zwykle zajmuje tylko kilka MB)
    318 MB System Android
    276 MB Sklep Google Play
    234 MB Interfejs
    209 MB Google
    199 MB Pacer (zapisuje kroki, masę mego ciała itd...)
    144 MB Ośmiornica (informuje o telefonicznych numerach)

    -=-=-=-
    5.4 GB średnio
    5.9 GB wszystkiej RAM
    -=-=-=-

    Nie wiem, jak sprawa ma się z innymi telefonami.
    Niektóre apki okupują RAMkę nieustannie w podanych
    ilościach, niektóre stale biorą niewiele mniej,
    niektóre stale biorą bardzo mało...

    -=-

    Poco F4 GT zszedł poniżej 1500 pln w X-Kom,
    ale znów powrócił do dawnej (zaporowej) ceny...

    -=-

    Na razie naprawdę nie szukam nowego/następnego smartfonu.

    Android 12
    MiUi 14.0.5.0.SJZEUXM (poprzednim razem zabrakło u mnie kropki)
    2023-06-01 aktualizacja zabezpieczeń Androida
    2023-07-01 aktualizacja systemowa Google Play
    (przed chwilą to zaktualizowałem, ale przed
    tą aktualizacją była ta sama data 1 lipca br.)

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s