    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Do Marka Dyjora - DVBViewer
    Date: Tue, 4 Jan 2011 16:47:16 +0100

    news:ifvf3u$v0o$1@news.onet.pl...

    > niestety chyba masz rację. coś dziwnego coś sie porobiło od jakiegoś
    > czasu, bo przedtem wszystko chodziło OK
    >
    > używam wtyczki acamd.

    Żeby nagrywać w tle drugi program musisz mieć serwer kart i to on musi
    czytać kartę.
    Np. newcamd.
    A w DVBViewer dodatkowe foldery Plugins1, Plugins2 itd z dodatkowymi
    instancjami acamd.
    Masz tak zrobione?

    No to sprawdź zawartość tych folderów, gdziesz musisz mieć złe ustawienia.
    Ja mam wyłączone sprawdzanie acamd_pmt file, więc ew. zmiany wprowadzane
    przez operatora mnie nie bolą, ale jak Ty masz inaczej, to tu może tkwić
    przyczyna.