    From: "Robbo" <y...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Dlaczego im lepszy oscyloskop, tym mniej pamięci?
    Date: Tue, 18 Jan 2011 11:44:19 +0100

    Witam,

    Planuję zakup oscyloskopu cyfrowego.
    Pasmo 200MHz, > 2GS/s, 4 kanały.
    To co mnie powstrzymuje przed zakupem,
    to to, że oscylopskopwy, które zanalazłem
    posiadają małą pamięć. Nie rozumiem, dlaczego
    np. GW Instek robi oscyloskopy 150MHz, 1GS/s,
    2 kanały z pamięcią 2 mega, ale ta sama firma w lepszych
    oscyloskopwach 250MHz, 5GS/s, 4 kanały oferuje jedynie
    pamięć 25 kilo
    Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mi mógł wytłumaczyć, dlaczego
    tak się dzieje.

    Pozdrawiam,
    Robbo
    PS. Zadałem to pytanie producentowi, ale nie odpisał.