  • Data: 2011-01-18 15:29:18
    Temat: Re: Dlaczego im lepszy oscyloskop, tym mniej pamięci?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-18 16:07, Rysio pisze:

    > Romek do przetwornic to zwykly miernik daje rade,

    Jak dobrze zaprojektujesz i wykonasz to nie musisz oglądać oscyloskopem.

    a co bys powiedzial na pomiary szyny PCI ?

    Jak dobrze zaprojektujesz i wykonasz magistralę to nie musisz oglądać
    oscyloskopem :)

    Tak czy inaczej do serwisowania czy uruchamiania elektroniki oscyloskop
    jest niezbędny. Zarówno do przetwornic jak do atmelków czy szybkich
    magistral. Tylko, że ten twój przykład to jest jakiś maleńki fragmencik
    branży. Większość ludzi, w tym piszący tu amatorzy i ludzie z małych
    firm mają szanse uprawiać tę dziedzinę dzięki właśnie urządzeniom które
    według ciebie nie są godne nazwania oscyloskopem. Ja akurat mam TDS1002
    ale tak naprawdę to taka sama zabaweczka jak Owony. Ktoś może uważać ze
    prawdziwe oscyloskopy to się zaczynają od DSA czy chociaż od TDS3000.

    MD