  • Data: 2011-01-18 20:01:04
    Temat: Re: Dlaczego im lepszy oscyloskop, tym mniej pamięci?
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 15:31:43 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Powiem tak - złej baletnicy rąbek u spódnicy przeszkadza. Przez lata
    > radziłem sobie ze starym, analogowym, radzieckim bodaj C-112,
    > jednokanałowym oscyloskopikiem. Potem na Allegro kupiłem tanio Vellemana
    > HHS5 - mikroskopijny ekranik LCD, pasemko 5MHz i też dało się ładnych
    > parę przetwornic uruchomić.

    Poszukaj w archiwum co pisano na temat Insteka - to nie jest tak, że
    Rigol jest od niego lepszy, na GW Instek po prostu szkoda pieniędzy i
    nerwów. Do tego był niewiele tańszy od zbliżonego modelu Rigola
    (aktualnie już niedostępnego). Rigol ma w miarę dobre opinie tutaj i na
    Elektrodzie. Do tego w modelu DS1052E można w ciągu 5 minut dwukrotnie
    zwiększyć pasmo przenoszenia, czyniąc z niego model DS1102E :) Planuję
    zakup DS1052E w kwietniu - dam znać jak on się spisuje.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066