  • 51. Data: 2011-06-13 19:25:19
    Temat: Re: Dlaczego Aparaty produkuje sie czarne?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <isip3a$7d0$2@mx1.internetia.pl>,
    "Kris_Poland" <s...@w...pl> wrote:

    > dlaczego producenci lustrzanek tworza czarne puchy i obiektywy?
    > no niech ktos mi to sensownie uzasadni
    > nie dosc ze sie nagrzewa w sloncu to ciezko znalesc w trawie jak sie zgubi
    > czarny dekielek :)

    Kup sobie w innym kolorze, kto ci broni?

    TA

  • 52. Data: 2011-06-13 21:02:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Wyszomirski" it36as$t7e$...@n...onet.pl

    > Nie wiem - musiałbym sprawdzać Googlami - a Ty też możesz sam to równie dobrze
    zrobić.

    IMO poprawna odpowiedź raczej powinna wyglądać inaczej -- nie jest istotne,
    jakie to złoto (ile ma karatów) ale jaką metodą było nakładane i ile go jest,
    skoro to plater. :) (i nie Emilia czy emalia) BTW Emili Plater -- kto z Was
    zna nazwisko Emilia Gierczak? Dla jednych bohaterka Kołobrzegu, dla innych
    dezerterka zastrzelona w czasie dezerterowania... Bo jedni mówią o ciężkich
    walkach o Kołobrzeg wiosną 1945 roku, inni zaś twierdzą, że Niemcy nie mieli
    w tym mieście amunicji, pomoc przybyła za późno i cały garnizon niemiecki
    poddał się bez walki...

    W platerach raczej ważna jest grubość pokrywającego metalu.

    ZTCP grubość ta jest podawana na platerach.
    Na co dzień używam sztućców srebrzonych (na srebrne złote, czy choćby
    złocone mnie nie stać) -- mają chyba napisy MET 60 lub (na dokupionej
    łyżeczce) chyba (bo niewyraźnie) MET 50-5. :) I nie wiem, czy takie
    oznaczenia ma tylko Hefra, czy są one jakoś uniwersalne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2011-06-14 21:38:28
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem - musiałbym sprawdzać Googlami - a Ty też możesz sam to równie
    > dobrze zrobić.

    Albo sięgnąc do podręczników z dawnej szkoły podstawoewej, a teraz to może z
    początków gimnazjum..
    ;-)

  • 54. Data: 2011-06-15 21:58:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p 47" ita574$hrp$...@n...task.gda.pl

    zrobić.

    > Albo sięgnąc do podręczników z dawnej szkoły podstawoewej, a teraz to może z
    początków gimnazjum..
    > ;-)

    Ach ten postęp... Filozofia została wyparta przez informatykę
    (wcale nie młodszą od filozofii) a złoto ustąpiło krzemowi. ;)

    Złoto już nam jest potrzebne chyba tylko :) do złocenia styków.
    Diamenty też nie przemieniają się w brylanty, ale w różne tarcze
    szlifierskie czy inne narzędzia służące obróbce do twardych materiałów...
    Zaś wyzwolona (z niewoli umysłu i rzeczywistości) filozofia ustępuje
    informatyce a nawet fizyce...

    Są to efekty życia konsumpcyjnego -- nie czarują już nas naszyjniki
    i rozmyślania o światach równoległych, ale informacja o otaczającym
    nas świecie rzeczywistym...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'