  • 21. Data: 2011-11-21 22:31:46
    Temat: Re: Dla mnie śliczna
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sylwester Zarębski" k...@4...net

    > Co tu pomagać, jak całe zdjęcie jest do bani i żadne kolorowanie dołu
    > czy drugiego planu nie pomoże. Tu trzeba samozaparcia, by wyrzucić
    > zdjęcie i zabrać się do tego jeszcze raz, tym razem porządnie.

    > Ale oczywiście masz prawo chcieć przypudrować syfa, twoja wola...

    Odetchnąłem z ulgą... A wiec mogę swoją wolą przypudrować syfa...
    Nie muszę szukać pudru... Jedyny znany mi puder -- to cukier puder...
    Wprawdzie nie mam cukrzycy, ale ten puder kosztuje a ja nie mam nadmiaru szmalu. :)

    [pójdę do wróżki -- muszę dowiedzieć się, po kiego grzyba mi to
    zdjęcie i z jakiego powodu mam je powtarzać... witamina B1 czyni
    cuda -- kręgosłup boli mniej, horyzontalna pozycja staje się
    niekonieczną, zatem i chęć do merdania się w fotkach mija...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2011-11-22 10:18:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 21/11/2011 22:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > cuda -- kręgosłup boli mniej, horyzontalna pozycja staje się
    > niekonieczną, zatem i chęć do merdania się w fotkach mija...]

    Sylwester - a miałem cię wczoraj ostrzec. Eneuel potrafi tak godzinami
    pieprzyć nie wiadomo o czym i pisać całe strony przemyśleń na temat
    życia, szczęścia i natury wszechświata, szkoda zaczynać dyskusję.
    Zwłaszcza że jak pewnie już zauważyłeś, mniemanie o sobie i własnej
    "twórczości" ma niewspółmiernie wysokie do efektów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2011-11-22 11:11:26
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 22.11.2011 11:18, kamil wrote:

> [...]
    > Zwłaszcza że jak pewnie już zauważyłeś, mniemanie o sobie i własnej
    > "twórczości" ma niewspółmiernie wysokie do efektów.

    Chyba sporo osób ma już go w KF, szczególnie po opisach pewnej pani
    teolog i biskupa.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 24. Data: 2011-11-22 11:21:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/11/2011 11:11, b...@n...pl wrote:

    > Chyba sporo osób ma już go w KF, szczególnie po opisach pewnej pani
    > teolog i biskupa.

    Ja trzymam dla rozrywki. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2011-11-22 18:14:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-11-2011 12:21, kamil pisze:

    > Ja trzymam dla rozrywki. :-)

    Ja też ;) Na PMS też daje czadu (niezapomniana Moja Mercedes) - budzi
    się mniej więcej co rok.

    --
    Paweł

  • 26. Data: 2011-11-22 23:05:25
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-11-22 19:14, DoQ pisze:
    > - budzi się mniej więcej co rok.

    Leki przestają działać?

  • 27. Data: 2011-11-23 12:40:04
    Temat: Re: Dla mnie nie...
    Od: robot <a...@o...pl>

    On Sun, 20 Nov 2011 20:55:13 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" jablje$9li$...@i...gazeta.pl

    > + Kobieta nie zważała na roztaczaną przeze mnie woń... repelentu. :)
    >
    > Pozowała mi ponad 59 sekund. :)

    Nie chcę za bardzo sprowadzać do rzeczywistości, ale kobieta...
    ...to wygląda zupełnie inaczej.

    --
    pozdrawiam

  • 28. Data: 2011-11-23 15:28:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-11-2011 00:05, jo44 pisze:
    > Leki przestają działać?

    Albo jakaś przepustka ;)

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2011-11-24 01:42:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "robot" 1lpegmy5gulv5$.6k7vhm1qn6hh$....@4...net

    > Nie chcę za bardzo sprowadzać do rzeczywistości, ale kobieta...
    > ...to wygląda zupełnie inaczej.

    Masz rację... Czuję się coraz lepiej -- nie muszę już stale leżeć...
    Mogę chodzić, siedzieć, jeździć samochodem, a nawet biegać...
    Witamina B1 czyni cuda. :) Mogę nawet dźwigać ,,ciężary''. :)
    Tak do 5 kilogramów plus ubranie ważące ze 3 kilogramy. :)
    (sam kożuch wazy 2.8 kg)

    A skoro nie muszę ciągle leżeć -- chyba i fotek nie będę PSuł. :)
    (PSułem je z nudów, nie z powodów związanych z artyzmem czy ze
    sztuką) Nie dowiedziałem się tego, co zrobić z podstawką...

    Wśród masy głupich postów, Twój wydaje się mądry. :)
    Gdyby nie Twoi współrozmówcy, napisałbym rzec jasna -- ,,nie znasz się''. :)

    A w tej ;) sytuacji -- napisałem coś innego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zagadka (; okołoteologiczna... ;)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j9ig2l$1ft$...@i...gazeta.pl

    > ...związana niejako z zawołaniem: ,,proletariusze wszystkich krajów -- łączcie
    się''. ;)

  • 30. Data: 2011-11-27 17:52:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "robot" 1lpegmy5gulv5$.6k7vhm1qn6hh$....@4...net

    > Nie chcę za bardzo sprowadzać do rzeczywistości, ale kobieta...
    > ...to wygląda zupełnie inaczej.

    Na przykład tak, jak na poniższym zdjęciu?

    http://www.leszekc.w.tkb.pl/Czarny/IMG_2429A/IMG_242
    9a.jpg

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'