  • 31. Data: 2011-05-03 19:55:54
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > I tym spółkom socjalistyczne państwo powinno postawić twarde warunki a
    > szkielet zostawić sobie bo socjalistyczne państwo (UE) dba o obywateli
    > również przez dotowanie internetu. :-)
    > A tak to mamy "sprzedane i pozamiatane i mamy to gdzieś bo to prywatna
    > firma niech robi co chce"
    > Skutek jest taki że przy EFEKCIE SKALI internet od tp (ze wszystkim
    > ukrytymi kosztami) jest sporo droższy niż od małych operatorów
    > lokalnych. Ja płacę 47 zł za 5Mega przy umowie na rok.
    > W tp 64zł + utrzymanie łącza lub zawieszenie tel. jakieś 30 zł.

    tylko że jak burza małemu rozwali sprzęt to awaria będzie trwała tydzień :)

    ponadto ten mały i tak jest podpięty najczęściej do TPSA :)

    Nie żebym lubił gnojów ale cena zwykle jest połączona z jakością...

    Mam DSLa jest drogi jak diabli, ale daje w cenie hosting i serwis który
    ewentualne awarie usuwa praktycznie do ręki a ponieważ ma możliwości
    diagnostyki łącza więc nie ma durnowatych dyskusji jak przy neostradzie.

  • 32. Data: 2011-05-03 20:05:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sensei wrote:

    > nie rozumiesz ze są programy których z przyczyn komercyjnych nie ma
    > sensu produkować i od tego są media publiczne. Na szczescie wiekszosc
    > rozsądnych ludzi rozumie to i media publiczne beda produkowac
    > programy ktorych komercyjna sieczka nie zastąpi.

    ha ha ha...

    TV publiczna jest publiczna przez skojarzeniem z domem publicznym. Wskaż mi
    te wartościowe programy kóre ona realizuje.

    Większość rozsądnych ludzie rozumie że na diabła nam ten BURDEL i nie płaci
    abonamentu na folwark polityków.

    > smsy nie działają jak stacje bazowe sieci komorkowej padają a tak
    > jest w przypadku kataklizmow. W USA po Katrinie bylo tylko radio i
    > naziemna telewizja, telefony nie działaly.

    Coż USA jest dość mocno opóźnione w wielu dziedzinach :) W większości świata
    sieci komórkowe działają nawet na terenach objetych wojnami :)

    > nie można bo stacje prywatne mają swoje interesy i kierunki
    > dzialalności, żadna stacja komercyjna nie srobi programu np.
    > krytykującego swoj zarząd czy swoje powiązania polityczne. I od tego
    > wlasnie są media publiczne.

    Tja TV publiczna nie zrobi programu który krytykuje swój zarząd czy
    polityków którzy w sam raz w niej rządzą.

    > Podobnie stacje komercyjne beda kreowaly
    > wlasne wizje polityczne czesto jednostronne. Ktos kto nie rozumie po
    > co są media publiczne nie powinien się wypowiadać na te tematy
    > publicznie.

    TV publiczna zaś prezentuje jednostronny obraz zgodny z linią siły
    politycznej która w sam raz ma większość w Radzie nadzorczej. Wielka mi
    różnica. Tylko czemu za TV partyjną mają płacić wszyscy obywatele. Może
    wprowadźmy zasadę że za TV płaci ten kto dorwał się do władzy.

  • 33. Data: 2011-05-03 21:02:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.05.2011 21:55, Marek Dyjor pisze:
    > tylko że jak burza małemu rozwali sprzęt to awaria będzie trwała tydzień :)
    >
    > ponadto ten mały i tak jest podpięty najczęściej do TPSA :)
    >
    > Nie żebym lubił gnojów ale cena zwykle jest połączona z jakością...

    juz nie tak czesto i tak dobrze.
    tk telekom daje lepsze i tansze lacza

  • 34. Data: 2011-05-04 05:13:37
    Od: z <z...@g...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > tylko że jak burza małemu rozwali sprzęt to awaria będzie trwała
    > tydzień :)

    Używam 3 rok. Jak nie widać różnicy ...
    Może gdyby to było łącze dla firmy to bym się zastanawiał

  • 35. Data: 2011-05-04 07:43:43
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik sensei napisał:
    > żadna stacja komercyjna nie srobi programu np. krytykującego swoj
    > zarząd czy swoje powiązania polityczne. I od tego wlasnie są media
    > publiczne.

    Z tym też bywa różnie, np. za czasów komuny czy rządów PiS-u...

  • 36. Data: 2011-05-04 07:44:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > wszystko fajnie, tylko podaj przyklad programu misyjnego w Polsce.

    TV TRWAM? ;-)

    A bardziej na serio TV Kultura i TVP Historia.

  • 37. Data: 2011-05-04 07:45:57
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik z napisał:
    > Ja płacę 47 zł za 5Mega przy umowie na rok.

    U mnie 60 zł przy umowie na czas nieokreślony. Prędkość gwarantowana to
    2 Mb/s ale w praktyce nie schodzi poniżej kilkunastu a często jest
    powyżej 20.

  • 38. Data: 2011-05-04 07:47:49
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > Coż USA jest dość mocno opóźnione w wielu dziedzinach :) W większości
    > świata sieci komórkowe działają nawet na terenach objetych wojnami :)

    Bo ostatnia wojna na terenie USA miała miejsce w połowie XIX wieku...
    jeśli nie liczyć wysp na Pacyfiku ;-) I dlatego tak mocno ich bolał 11.09...

  • 39. Data: 2011-05-04 07:49:14
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > bodajże jest taka zasada że gdy likwiduje sie "AZART" to administrator
    > musi załatwić z kablówką dostep do tych kanałów które były w "AZARCIE"

    Ale jeśli się tworzy kablówkę nie mając AZART-u to już nie trzeba? A
    przecież AZART na ogół przesyła to co da się odebrać z powietrza.

  • 40. Data: 2011-05-04 07:57:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-05-04 09:49, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Ale jeśli się tworzy kablówkę nie mając AZART-u to już nie trzeba?

    to obowiązek właściciela budynku - dostęp do publicznej tv

    > przecież AZART na ogół przesyła to co da się odebrać z powietrza.

    tylko na ogół