-
21. Data: 2012-02-10 16:50:09
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "kogutek" <s...@g...pl>
xbartx <b...@h...net> napisał(a):
> Dnia Fri, 10 Feb 2012 14:08:08 +0000, kogutek napisaĹ(a):
>
> > SprawdziĹem i nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego. Sam sobie
> > poszukaj. Silnik co ma na jednym 26 a na innym 33 jest uszkodzony. Amen
>
> No to mnie Ĺadnie zdiagnozowaliĹcie he he na amenta ;)
> Jak jest okoĹo zera to odpala, wiÄc poczekam na roztopy to sprawdzÄ i jak
> bÄdzie jeĹşdziĹ to jeszcze trochÄ poĹmigam - co mi tam.
>
>
>
Zużył się silnik i już. Nic na to nie poradzisz. Kiedyś był nowy i piękny.
Miał wszystkie konie. Teraz ma jednego starego, dwa okulały a czwarty już leży
i się nie podniesie. Jak był nowy to by przy - 60 zapalił jak by miał
odpowiednie paliwo. Jeszcze latem może pojeździć. Tylko jak zobaczysz że ktoś
oponami pali to nie wrzeszcz. Lepszy od niego nie będziesz jak wraczydłem
będziesz jeździł.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
22. Data: 2012-02-10 16:51:49
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "Robert_J" <d...@g...pl>
> Dla tego silnika dolna granica to mogą być 32 atmosfery.
> Bo na jednym ma 33.
> Złom nie silnik. Uczciwego przeglądu by nie przeszedł.
A jesteś w stanie powiedzieć jaka stacja robiąc uczciwy
przegląd sprawdza ciśnienie sprężania?
-
23. Data: 2012-02-10 16:59:41
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2012-02-10 16:51, Robert_J pisze:
>> Dla tego silnika dolna granica to mogą być 32 atmosfery. Bo na jednym
>> ma 33.
>> Złom nie silnik. Uczciwego przeglądu by nie przeszedł.
>
> A jesteś w stanie powiedzieć jaka stacja robiąc uczciwy przegląd
> sprawdza ciśnienie sprężania?
Ale sprawdza skład spalin i ten raczej nie będzie poprawny przy
wymęczonym silniku.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
24. Data: 2012-02-10 19:19:20
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2012-02-10 16:59, Lewis pisze:
> Ale sprawdza skład spalin i ten raczej nie będzie poprawny przy
> wymęczonym silniku.
>
W dieslu sprawdza skład spalin. Życzę szczęścia ;P
Pozdrawiam !
-
25. Data: 2012-02-10 21:31:57
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Robert_J wrote:
>> Dla tego silnika dolna granica to mogą być 32 atmosfery.
>> Bo na jednym ma 33.
>> Złom nie silnik. Uczciwego przeglądu by nie przeszedł.
>
> A jesteś w stanie powiedzieć jaka stacja robiąc uczciwy
> przegląd sprawdza ciśnienie sprężania?
kogutkowa w kogutkach górnych...
kogutek od dawna troluje na grupach budowlanych teraz przeprowadził nalot na
grupę samochodową.
niedługo dowiecie sie że ABS to można sobie wyklepach ze szwagrem za stodołą
ze starego roweru i klimatyzatora.
-
26. Data: 2012-02-10 21:37:44
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "Agent" <w...@o...pl>
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jh38c8$ok5$1@inews.gazeta.pl...
> Agent <w...@o...eu> napisał(a):
>
>>
>> Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w
>> wiadomości
>> news:jh360r$gus$1@inews.gazeta.pl...
>> > Agent <w...@o...eu> napisał(a):
>> >
>> >>
>> >> >>
>> >> >>
>> >> > Ciśnienie sprężania w sprawnym silniku nie może być mniejsze niż 10%
>> >> > od
>> >> > nominalnego i różnice pomiędzy cylindrami nie mogą być większe niż
>> >> > 10%.
>> >> > Masz
>> >> > silnik do remontu. Może i coś więcej jest uwalone, wtryskiwacze,
>> >> > świece,
>> >> > pompa. Ale i tak silnik jest w stanie złomowym.
>> >> >
>> >> > --
>> >> 25 to często dolna granica dla sprawnego silnika. Więc z tym stanem
>> >> złomowym
>> >> przesadziłeś.
>> >>
>> > Dla tego silnika dolna granica to mogą być 32 atmosfery. Bo na jednym
>> > ma
>> > 33.
>> > Złom nie silnik. Uczciwego przeglądu by nie przeszedł.
>> >
>> Poproszę źródło tych danych.
>>
> Sprawdziłem i nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego. Sam sobie
> poszukaj.
> Silnik co ma na jednym 26 a na innym 33 jest uszkodzony. Amen
>
> --
Głupoty gadasz i tyle.
-
27. Data: 2012-02-10 21:38:09
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "Agent" <w...@o...pl>
Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jh3ebh$dcn$1@inews.gazeta.pl...
> xbartx <b...@h...net> napisał(a):
>
>> Dnia Fri, 10 Feb 2012 14:08:08 +0000, kogutek napisaĹ(a):
>>
>> > SprawdziĹem i nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego. Sam sobie
>> > poszukaj. Silnik co ma na jednym 26 a na innym 33 jest uszkodzony. Amen
>>
>> No to mnie Ĺadnie zdiagnozowaliĹcie he he na amenta ;)
>> Jak jest okoĹo zera to odpala, wiÄc poczekam na roztopy to sprawdzÄ i
>> jak
>> bÄdzie jeĹşdziĹ to jeszcze trochÄ poĹmigam - co mi tam.
>>
>>
>>
> Zużył się silnik i już
Sam jesteś zużyty
-
28. Data: 2012-02-10 21:50:50
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "Plumpi" <p...@w...pl>
Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości
news:jh2l41$lcj$1@inews.gazeta.pl...
> W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak
> po nocy gdzie temp. spadała do -10 - rano dupa, kręciłem, kręciłem aż aku
> odmówiło współpracy. Podładowałem aku, dolałem skydda do paliwa i na
> następny dzień to samo - biały dym z rury taki śmierdzący (na pewno nie
> słodkawy więc to nie płyn chłodzący). Pomyślałem, że zamarzło paliwo i
> parafina się zrobiła.
Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Wszyscy od razu "wytrąciła się parafina, świece, kompresja", a to zazwyczaj
przyczyną jest pozostająca w filtrze paliwa odrobina wilgoci (wody), która
zamarza i blokuje przepływ oleju napędowego. Filtr paliwa zwłąszcza w
dieslach jest tak skonstruowany, że ma za zadanie wychwytywać kropelki wody.
Woda ta potrafi osiąść na powierzchni filtra (wkładu) i jak zamarznie to
odcina przepływ oleju. W niektórych samochodach filtr paliwa jest dodatkowo
podgrzewany.
-
29. Data: 2012-02-10 22:09:21
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: "Agent" <w...@o...pl>
> Sprawdziłem i nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego. Sam sobie
> poszukaj.
> Silnik co ma na jednym 26 a na innym 33 jest uszkodzony. Amen
>
Ok nie chciało Ci się to ja sprawdziłem
dla silnika CD20
stopien sprezania 22
a cisniene sprezania przy 200 obrotach na min
nominalne 3,14 MPa
minimalne 2,45 MPa
dopuszczalna roznica miedzy cilndrami 0,49
Kolega ma różnicę max 0,7 ale i tak wszystkie są ponad stan minimalny.
Przyczyną nie palenia tego silnika nie jest słabe sprężanie.
-
30. Data: 2012-02-10 22:29:41
Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Fri, 10 Feb 2012 22:09:21 +0100, Agent napisał(a):
> Ok nie chciało Ci się to ja sprawdziłem dla silnika CD20
> stopien sprezania 22
> a cisniene sprezania przy 200 obrotach na min nominalne 3,14 MPa
> minimalne 2,45 MPa
> dopuszczalna roznica miedzy cilndrami 0,49 Kolega ma różnicę max 0,7 ale
> i tak wszystkie są ponad stan minimalny. Przyczyną nie palenia tego
> silnika nie jest słabe sprężanie.
Hmmm to już sam nie wiem i raczej nie dojdę. Jak tylko mrozy puszczą i
jakoś odpali to go do doktora zaprowadzę.
Ta moja Almera to 2.0 GX o ile dobrze pamiętam stary prosty diesel bez
żadnych turbo - chodzi tak głośno jak Ford Transit ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide