  • 21. Data: 2012-02-10 16:50:09
    Temat: Re: Diesel nie odpala od -10
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > No to mnie ładnie zdiagnozowaliście he he na amenta ;)
    > Jak jest około zera to odpala, więc poczekam na roztopy to sprawdzę i jak
    > będzie jeździł to jeszcze trochę pośmigam - co mi tam.

    Zużył się silnik i już. Nic na to nie poradzisz. Kiedyś był nowy i piękny.
    Miał wszystkie konie. Teraz ma jednego starego, dwa okulały a czwarty już leży
    i się nie podniesie. Jak był nowy to by przy - 60 zapalił jak by miał
    odpowiednie paliwo. Jeszcze latem może pojeździć. Tylko jak zobaczysz że ktoś
    oponami pali to nie wrzeszcz. Lepszy od niego nie będziesz jak wraczydłem
    będziesz jeździł.

  • 22. Data: 2012-02-10 16:51:49
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Dla tego silnika dolna granica to mogą być 32 atmosfery.
    > Bo na jednym ma 33.
    > Złom nie silnik. Uczciwego przeglądu by nie przeszedł.

    A jesteś w stanie powiedzieć jaka stacja robiąc uczciwy
    przegląd sprawdza ciśnienie sprężania?

  • 23. Data: 2012-02-10 16:59:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-02-10 16:51, Robert_J pisze:

    > A jesteś w stanie powiedzieć jaka stacja robiąc uczciwy przegląd
    > sprawdza ciśnienie sprężania?

    Ale sprawdza skład spalin i ten raczej nie będzie poprawny przy
    wymęczonym silniku.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 24. Data: 2012-02-10 19:19:20
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-02-10 16:59, Lewis pisze:

    > Ale sprawdza skład spalin i ten raczej nie będzie poprawny przy
    > wymęczonym silniku.

    W dieslu sprawdza skład spalin. Życzę szczęścia ;P

    Pozdrawiam !

  • 25. Data: 2012-02-10 21:31:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert_J wrote:

    > A jesteś w stanie powiedzieć jaka stacja robiąc uczciwy
    > przegląd sprawdza ciśnienie sprężania?

    kogutkowa w kogutkach górnych...

    kogutek od dawna troluje na grupach budowlanych teraz przeprowadził nalot na
    grupę samochodową.

    niedługo dowiecie sie że ABS to można sobie wyklepach ze szwagrem za stodołą
    ze starego roweru i klimatyzatora.

  • 26. Data: 2012-02-10 21:37:44
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdziłem i nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego. Sam sobie
    > poszukaj.
    > Silnik co ma na jednym 26 a na innym 33 jest uszkodzony. Amen
    >
    > --
    Głupoty gadasz i tyle.

  • 27. Data: 2012-02-10 21:38:09
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Zużył się silnik i już

    Sam jesteś zużyty

  • 28. Data: 2012-02-10 21:50:50
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    > W tym roku sprawa wygląda tak, że przy -1 do -8 wszystko było ok. Jednak
    > po nocy gdzie temp. spadała do -10 - rano dupa, kręciłem, kręciłem aż aku
    > odmówiło współpracy. Podładowałem aku, dolałem skydda do paliwa i na
    > następny dzień to samo - biały dym z rury taki śmierdzący (na pewno nie
    > słodkawy więc to nie płyn chłodzący). Pomyślałem, że zamarzło paliwo i
    > parafina się zrobiła.

    Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
    Wszyscy od razu "wytrąciła się parafina, świece, kompresja", a to zazwyczaj
    przyczyną jest pozostająca w filtrze paliwa odrobina wilgoci (wody), która
    zamarza i blokuje przepływ oleju napędowego. Filtr paliwa zwłąszcza w
    dieslach jest tak skonstruowany, że ma za zadanie wychwytywać kropelki wody.
    Woda ta potrafi osiąść na powierzchni filtra (wkładu) i jak zamarznie to
    odcina przepływ oleju. W niektórych samochodach filtr paliwa jest dodatkowo
    podgrzewany.

  • 29. Data: 2012-02-10 22:09:21
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Sprawdziłem i nie mam Cie wpisanego do dowodu osobistego. Sam sobie
    > poszukaj.
    > Silnik co ma na jednym 26 a na innym 33 jest uszkodzony. Amen

    Ok nie chciało Ci się to ja sprawdziłem
    dla silnika CD20
    stopien sprezania 22
    a cisniene sprezania przy 200 obrotach na min
    nominalne 3,14 MPa
    minimalne 2,45 MPa
    dopuszczalna roznica miedzy cilndrami 0,49
    Kolega ma różnicę max 0,7 ale i tak wszystkie są ponad stan minimalny.
    Przyczyną nie palenia tego silnika nie jest słabe sprężanie.

  • 30. Data: 2012-02-10 22:29:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 22:09:21 +0100, Agent napisał(a):

> [...]
    > dopuszczalna roznica miedzy cilndrami 0,49 Kolega ma różnicę max 0,7 ale
    > i tak wszystkie są ponad stan minimalny. Przyczyną nie palenia tego

    Hmmm to już sam nie wiem i raczej nie dojdę. Jak tylko mrozy puszczą i
    jakoś odpali to go do doktora zaprowadzę.
    Ta moja Almera to 2.0 GX o ile dobrze pamiętam stary prosty diesel bez
    żadnych turbo - chodzi tak głośno jak Ford Transit ;)

    Xenocide