  • 61. Data: 2010-04-13 23:54:46
    Temat: Re: Dell U2410 czy coś innego? (znowu pytanie o monitor)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Apr 2010, Tom01 wrote:

    > Zatem pytanie bedzie brzmiało: Wiertarki nie kupię, ale czy za te pieniądze
    > będzie dobra metalowa łyżka?

    O, coś w tym stylu :), nie zaprzeczam.
    Może zamiast łyżki - rura. I naciąć "zęby".
    Może nie opłacać się kupować ("odpowiedniej") wiertarki.

    pzdr, Gotfryd

  • 62. Data: 2010-04-15 09:55:44
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> zwrócił błąd:

    > Zupełnie offtopicznie i praktycznie bez związku z grafiką (pędzlami
    > raczej wystarczająco szybko nikt nie macha), jak sprzedawca nie
    > pisze w reklamie czego innego, to można podejrzewać iż w rachubę
    > wchodzi model ze starszym firmware

    Topikowy U2410 też ma pewne kłopoty z firmware - wersja A01 rozwiązuje
    problemy z ditheringiem w trybach sRGB i Adobe RGB, oraz ponoć z
    bandingiem (banding nie występuje jak się podłączy przez VGA niezależnie
    od firmware). Śmieszne że ściągać ten firmware trzeba z jakiejś
    nieoficjalnej strony. Ja go zainstalowałem i nie widzę żadnych
    problemów, ale też różnic w stosunku do tego co było. Części
    użytkowników jednak się przyda. BTW wygląda że ten monitor jest składany
    w wielu fabrykach na świecie, i że ma więcej niż dwa firmware, które też
    zdają się być jakoś ograniczane regionalnie. Dziwna polityka.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8