  • 31. Data: 2012-01-27 15:42:15
    Temat: Re: Debil za kółkiem czyli C5 vs Panda
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 03:35 PM, Marek Dyjor wrote:

    > to jakim cudem zawodowi keirowcy robią podobne durnoty?

    Cytuje 'napewno by odsialy czesc niebezpiecznych [...]'. Napisalem
    gdzies, ze by wyelminowaly?

    Słyszałeś o TIR-ze zapierdalającym 90 km/h pod prąd na autostradzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2012-01-27 15:45:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 15:41, to pisze:
> [...]
    roen-c5-i-fiat-
    > panda-vt101012,15.htm
    > Dlaczego nie ma tam poprawnego (a w zasadzie żadnego!) oznakowania?

    Gdzie to widać na filmie?

    --
    Paweł

  • 33. Data: 2012-01-27 16:20:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Naprawdę tak ten świat idiocieje, że z pozoru oczywiste rzeczy trzeba
    > zawsze komunikować?

    Ale co by szkodziło, żeby tuż przed tą drogą postawić znak "zakaz
    wjazdu"? Gdzie indziej nasrają 50 znaków na kilometr, gdzie akurat są
    niepotrzebne, a tu jednego istotnego pożałowali.

  • 34. Data: 2012-01-27 16:22:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Gdzie to widać na filmie?

    Własnie w tym rzecz, że go nie widać.

  • 35. Data: 2012-01-27 16:22:42
    Temat: Re: Debil za kó?kiem czyli C5 vs Panda
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/01/2012 14:21, AZ wrote:

    > Lepiej tego zobrazować się nie da. Rośnie świat idiotów których jak nie
    > powiesz to sam mózgiem nie ruszą.

    Mówisz, że coś się zmieniło w ostatnich kilku tysiącleciach w tej kwestii?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 36. Data: 2012-01-27 16:38:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-27 13:25, jerry pisze:
    > Użytkownik "DoQ"<p...@g...com> napisał
    roen-c5-i-fiat-panda-vt101012,15.htm

    > Poza sadistic i wykopem nie było.

    Było w wielu miejscach, ale nie na grupie, np:
    http://www.twojezaglebie.pl/index.php/sosnowiec/wypa
    dek-na-dk94-w-sosnowcu-policja-wyznaczyla-objazdy/

    > Nawet na portalu policji w Dąbrowie Górniczej.

    http://www.sosnowiec.slaska.policja.gov.pl/wiadomosc
    i/art1473,wypadek-na-dk-94-mapa.html

  • 37. Data: 2012-01-27 16:50:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-01-2012 16:22, to pisze:
    > Własnie w tym rzecz, że go nie widać.

    Przy takiej rozdzielczości niewiele widać.

    --
    Paweł

  • 38. Data: 2012-01-27 17:21:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    to <t...@i...pl> writes:

    > Ale co by szkodziło, żeby tuż przed tą drogą postawić znak "zakaz
    > wjazdu"? Gdzie indziej nasrają 50 znaków na kilometr, gdzie akurat są
    > niepotrzebne, a tu jednego istotnego pożałowali.

    http://www.cga.ct.gov/2008/images/2008-R-0491-1.gif

    MJ

  • 39. Data: 2012-01-27 17:30:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Kurwa człowieku Ty widzisz co Ty wypisujesz? Kto normalny wjedzie na
    > ekspresówkę/autostrądę pod prąd?

    Jak widać wyjeżdżają i to nie tylko u nas. Można oczywiście powiedzieć,
    że to nienormalni, ale jaka to pociecha dla kobiety z Pandy? A
    wystarczyło postawić znak zakaz wjazdu...

  • 40. Data: 2012-01-27 17:36:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/27/2012 04:22 PM, kamil wrote:

    > Mówisz, że coś się zmieniło w ostatnich kilku tysiącleciach w tej kwestii?

    Mam wrażenie, że ostatnimi czasy się to nasiliło.

    --
    Artur
    ZZR 1200