  • 11. Data: 2009-09-24 21:23:15
    Temat: Re: Dane właściciela telefonu
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> napisał
    > Nie wiem, nie znam się na tych sprawach. Prawnikiem nie jestem, przepisy
    > to dla mnie czarna magia. Jednak coś mi mówi, że nie powinnam
    > upubliczniać takich danych.

    No to życzę spokojnego wieczoru ;)
    Możesz też poszukać w archiwum grupy, czy Twój telefon umożliwia blokowanie
    smsów od konkretnych numerów. Problem sam się rozwiąże.

    M.

  • 12. Data: 2009-09-24 22:39:26
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 23:23:15 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    > Możesz też poszukać w archiwum grupy, czy Twój telefon umożliwia blokowanie
    > smsów od konkretnych numerów. Problem sam się rozwiąże.

    Chyba każdy telefon dziś umożliwia przypisanie dzwonka do kontaktu, więc
    można mu przypisać pusty dzwonek. Nieco gorzej z SMS-sami, wbudowanych
    takich opcji brak.

  • 13. Data: 2009-09-25 06:06:32
    Od: "zho" <b...@p...com>

    > Też tak podejrzewam - niezarejestrowany preapaid. na pewno Era, bo tak mi
    > pokazuje billing, gdy odpisałam na wiadomość z prośbą o identyfikację.
    > Sms-y nie są groźne, ale uprzykrzają nieco życie - późne godziny. I to
    > wysyła ktoś kto mnie zna, tylko ja niestety nie wiem kto ;/
    >
    > Ale dzięki za pomysł. Tylko muszę obmyślić sposób wyciągnięcia informacji
    > od gościa tak, żeby sam podał dane. Bo nie mam pojęcia kto to :(
    >
    > Pozdrawiam,
    > Vicky S.

    To sie lapie pod nekanie a na to jest paragraf. Proponuje zastosowac recepte
    o nazwie Policja. Nie ma czegos takiego jak grozne esemesy, no chyba ze
    zawieraja wirusy na ten przyklad :)

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.