  • 11. Data: 2012-01-05 10:47:42
    Temat: Re: Dakar?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 10:01, Kuczu pisze:

    > znaczy motur kopytko pokazal

    No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 12. Data: 2012-01-05 10:49:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

    Bo KTM?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-01-05 11:06:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-01-05 11:49:44 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Bo KTM?

    No fakt, tylko w tych motórach się to zdarza...

    de Fresz

  • 14. Data: 2012-01-05 11:21:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > No fakt, tylko w tych motórach się to zdarza...

    Jacys wszyscy tacy sztywni i powazni mimo wiosny...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-01-05 11:34:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-01-05 12:21:31 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > Jacys wszyscy tacy sztywni i powazni mimo wiosny...

    A że niby to taki żarcik był? A to sorry, nie załapałem.

    de Fresz

  • 16. Data: 2012-01-05 12:12:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 11:49, AZ pisze:

    > Bo KTM?

    patrzac na wyniki dakaru to chujowy kat ma wiekszosc w czolowce, a KicHI
    to chyba podobnie jak romet i CPI nie wystawia swoich produktow

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 17. Data: 2012-01-05 12:23:25
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > No tak, a napisali gdzies paczemu temu katemu korba odbila ?

    Napisali tylko ze beda sprawdzac w fabryce czemu prawie nowy silnik
    wybuchl - a ponoc mial dac rade zrobic ok 4 kkm na pelnych obrotach...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 18. Data: 2012-01-05 13:51:55
    Od: marider <2...@g...pl>

    Przeca nasi moturzysci ponizej 30 miejsca jada...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki