  • 41. Data: 2010-08-11 05:05:56
    Temat: Re: DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Prawy" <P...@n...pl>

    > Ale sa tez SMS na numer 8080. Bezplatne.

    Chodziło o to, że te płatne SMS są wyłudzane przy pomocy
    zapewniania, że BMW jest już wygrane i do odebrania, a wystarczy
    tylko wysłać kolejny SMS, i Kiejny, i kolejny.
    Dyskusja na ten temat w wątku: Loteria Orange - prawnik potrzebny,
    Wynika z niej, że niejedna osoba straciła dziesiątki lub setki złotych.
    Może były naiwne, ale to nie upoważnia do oszustwa, które powinno
    byś ścigane. Ale jak to u nas, dużo gadania, a jak przychodzi do
    działania, to nie ma chętnych.

  • 42. Data: 2010-08-11 06:55:32
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Prawy" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    > byś ścigane. Ale jak to u nas, dużo gadania, a jak przychodzi do
    > działania, to nie ma chętnych.

    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8237646,Bedzi
    e_kara_za_SMS_y_z_obietnicami_.html

  • 43. Data: 2010-08-11 11:12:33
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> napisał(a):

    > yout=3D1

    > ku
    >
    > Nie ma co nawet marzy=E6, =BFe UKE co=B6 zadzia=B3a w sprawie zwyk=B3ego =
    >
    > obywatela. Ju=BF to przerabia=B3am. Szkoda tylko czasu.

    Co prawda kiedyś wysłałem mailem coś do UOKiK i faktycznie dostałem odpowiedź
    poleconym na 2 strony A4 o tym, że mogę się pocałować w d... (zmarnowany czas
    ich i mój, lasów i pieniędzy),
    ale UKE i p. Streżyńska wydaje się człowiekiem i że w UKE dominuje jednak
    czynnik ludzki.

  • 44. Data: 2010-08-11 11:51:23
    Od: "Prawy" <P...@n...pl>

    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8237646,Bedzi
    e_kara_za_SMS_y_z_obietnicami_.html

    Byłoby super, gdyby nie:
    - ten znak zapytania w tytule
    - polskie prawo było precedensowe

    Ponadto warunki w/w konkursu to nic w porównaniu z loterią BMW Orange.
    Tam chociaż była możliwość wycofania się z 10 zł do odbioru.

    Kto nie spróbował w Orange ten nie wie, że mógł wygrać, co ja mówię,
    już wygrał BMW pod warunkiem, że wyśle nie kończącą się ilość SMSów
    każdy za prawie 5 zł. Wyślij tylko jeszcze jeden, jeszcze jeden, w ciągi godziny itd.

  • 45. Data: 2010-08-11 12:01:15
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > już wygrał BMW pod warunkiem, że wyśle nie kończącą się ilość SMSów
    > każdy za prawie 5 zł. Wyślij tylko jeszcze jeden, jeszcze jeden, w ciągi

    No właśnie, zawsze mogą powiedzieć, że nie wysłałeś odpowiedniej ilości smsów i
    straciłeś szansę na nagrodę, przerywając wysyłanie.

  • 46. Data: 2010-08-11 12:17:50
    Od: "Prawy" <P...@n...pl>

    itd.

    > No właśnie, zawsze mogą powiedzieć, że nie wysłałeś odpowiedniej ilości smsów i
    straciłeś szansę na nagrodę, przerywając
    > wysyłanie.

    Nie, bo było wyraźnie napisane, że wystarczy wysłać tylko jeszcze 1 SMS.
    Znam osoby, które wszystkie takie SMS mają zapisane poza komórką.
    Potrzebny prawnik.