  • 1. Data: 2010-08-04 23:00:59
    Temat: N5800 - wielkie g...
    Od: scream <n...@p...pl>

    Nie radzę nikomu kupować tego "telefonu", nie nadaje się kompletnie do
    niczego. Totalny bubel czy raczej zabawka dla małoletnich dzieci.

    A mogłem kupić choćby HTC Tytn jak radził mi Jakub :(

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-08-04 23:32:50
    Temat: Re: N5800 - wielkie g...
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-08-2010 o 01:00:59 scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > Nie radzę nikomu kupować tego "telefonu", nie nadaje się kompletnie do
    > niczego. Totalny bubel czy raczej zabawka dla małoletnich dzieci.

    Czemu?

    BTW
    Ja jakoś w ogóle nie "ufam" nokiowym dotykowcom, nie wiem skąd mi się to
    wzięło.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-08-05 06:17:24
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 5-08-10 1:32, Piotr M pisze:

    > Czemu?

    Obawiam się że się nie dowiemy nic konkretnego.

    > BTW
    > Ja jakoś w ogóle nie "ufam" nokiowym dotykowcom, nie wiem skąd mi się to
    > wzięło.

    A ja zaufałem i nie jest taki zły.

    --
    ALEX Alpha

  • 4. Data: 2010-08-05 07:22:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 05 Aug 2010 08:17:24 +0200, ALEX napisał(a):

    > Obawiam się że się nie dowiemy nic konkretnego.

    - bardzo delikatna obudowa
    - od nowości rusza się i trzeszczy ten srebrny plastik wokół aparatu
    - zacina się przycisk od blokady telefonu (zostaje w pozycji "po środku")
    - marnej jakości głośniczki (a to niby telefon "muzyczny")
    - tam, gdzie nie ma zasięgu na 4 kreski, bardzo możliwe jest że w ogóle
    zgubi zasięg; byłem w miejscu gdzie zasięg jest na 3 kreski i telefon jest
    głuchy, dopiero kiedy odblokuję i zaczynam coś robić to zaczyna szukać
    zasięgu, ale trwa to kilka minut
    - symbian to powolna krowa, nawet przechodzenie z menu do menu nie jest
    płynne tylko odbywa się z sekundowym opóźnieniem
    - trzy otwarte karty w operze = komunikat na cały ekran o braku pamięci
    - wyjmowanie karty sim... nie wiem kto to wymyślił, ale musiał być
    niesamowitym debilem, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę jakość i
    wytrzymałość obudowy

    Ogółem dziadostwo. Oddam ją do salonu, ale podejrzewam, że w serwisie
    niczego się nie dopatrzą i bubel wróci do mnie.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-08-05 08:32:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w
    > Nie radzę nikomu kupować tego "telefonu", nie nadaje się
    > kompletnie do
    > niczego. Totalny bubel czy raczej zabawka dla małoletnich dzieci.

    Ale mozemy jednak prosic o szersze uzasadnienie ?
    Bo tak to nie wnosi wiele informacji :-)

    > A mogłem kupić choćby HTC Tytn jak radził mi Jakub :(

    Sprzedaj nokie, kup HTC, podziel sie spostrzezeniami :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-08-05 08:36:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w
    > - marnej jakości głośniczki (a to niby telefon "muzyczny")

    Muzyczny, muzyczny, ale na sluchawkach, bo przeciez nikt chyba nie
    mysli powaznie ze na glosniku ?

> [...]
    > szukać
    > zasięgu, ale trwa to kilka minut
    > - trzy otwarte karty w operze = komunikat na cały ekran o braku

    Podejrzewam ze cos tu nie tak z konfiguracja.

    > - wyjmowanie karty sim... nie wiem kto to ymyślił, ale musiał być
    > niesamowitym debilem,

    Moze zalozyli ze tego sie nie wyjmuje, bo i po co :-)

    > Ogółem dziadostwo. Oddam ją do salonu, ale podejrzewam, że w
    > serwisie
    > niczego się nie dopatrzą i bubel wróci do mnie.

    Zademonstrowac niedzialanie telefonu na 3 kreskach.

    J.

  • 7. Data: 2010-08-05 12:29:30
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 5-08-10 9:22, scream pisze:

    > - bardzo delikatna obudowa
    > - od nowości rusza się i trzeszczy ten srebrny plastik wokół aparatu

    Bredzisz. Ani ona delikatna, ani trzeszczy.

    > - zacina się przycisk od blokady telefonu (zostaje w pozycji "po środku")

    Nie stwierdzono.

    > - marnej jakości głośniczki (a to niby telefon "muzyczny")

    A Ty się dźwięku 7.1 spodziewałeś?

> [...]
    > zgubi zasięg; byłem w miejscu gdzie zasięg jest na 3 kreski i telefon jest
    > głuchy, dopiero kiedy odblokuję i zaczynam coś robić to zaczyna szukać

    Nie stwierdzono, zasięg jest zawsze. Zależy gdzie mieszkasz, ale w dużym
    mieście zero problemu.

    > - symbian to powolna krowa, nawet przechodzenie z menu do menu nie jest
    > płynne tylko odbywa się z sekundowym opóźnieniem

    Fakt najszybszy nie jest.

> [...]
    > - wyjmowanie karty sim... nie wiem kto to wymyślił, ale musiał być
    > niesamowitym debilem, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę jakość i

    Ochrona przed hamburgeiros. Żeby jakiś mądry inaczej nie wyjmował SIMa,
    bez wyłączenia telefonu.

    > Ogółem dziadostwo. Oddam ją do salonu, ale podejrzewam, że w serwisie
    > niczego się nie dopatrzą i bubel wróci do mnie.

    Alledrogo w dłoń i do boju.

    --
    ALEX Alpha

  • 8. Data: 2010-08-05 20:54:22
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    bylo brac lg gt 540 :)

    po kilku tygodniach moge sie przyczepic ze 'lcd' przy wylaczonym ekranie
    jest ciemnoszary
    i nie pasuje do czarnej obudowy , a telefonu nie moge postawic na boku by
    skorzystac z wyzwalacza
    musze go oprzec bo ma boki lekko zaokraglone. To jedyne prblemy jakie
    napotkalem :))

    A jestem wyjatkowo upierdliwy i musze miec wszystko idelanie bez
    niepasujacych klapek, pryciskow itp, a ten telefon jest po prostu idealny, a
    android w WYMIATA (mialem nokia e51 wiec wiem co to symbian, choc na niej
    smigal bardzo plynnie)

  • 9. Data: 2010-08-05 21:23:10
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 22:54:22 +0200, Kotlet wołowy napisał(a):

    > bylo brac lg gt 540 :)

    Też mam. I też nie jest niestety idealny :)

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2010-08-06 10:48:05
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 05-sie-10 01:00:59, scream napisawszy:

    > Nie radzę nikomu kupować tego "telefonu"...

    A ja gorąco polecam - po męczeniu się ok. rok z HTC Diamond, bardzo
    sobie Nokię 5800XM chwalę!
    - bateria trzyma kilka dni przy intensywnym używaniu (gadanie,
    internet, trochę GPS) - Diamond wymagał podładowania co dzień a
    jeszcze lepiej 2 x dziennie
    - lepszy ekran dotykowy niż w Diamondzie
    - nie wyłącza się ani nie zawiesza ni z tego ni z owego (odwrotnie niż
    HTC)
    - kwestia przyzwyczajenia - jak się ktoś do Nokii i jej menu oraz
    sposobu obsługi przyzwyczaił to ciężko przesiąść się na Windows Mobile

    --
    Pozdrawiam - D@niel