  • 1. Data: 2010-08-06 13:23:27
    Temat: Telefon do 350zł
    Od: radiox <r...@o...pl>

    Witam serdecznie. Zastanawiam się na telfonem do 350zł.
    - Zależy mi na możliwości korzystania z Internetu (WWW, News, Może gg)
    - EDGE i wyżej
    - Odtwarzać mp2

    Rozważam
    - Nokia 2700 classic - bo za tę cenę mam nówkę
    - Nokia N70 - używana ale z GPS i Symbianem
    - Samsung i600 - Windows Mobile oraz klawiatura QWERTY
    - Samsung Avill - względnie nowy, GPS i ekranem dotykowym

    Jakie jest wasze zdanie. Może są inne rozwiązania. Przyjemnie by było
    mieś Widows lub Symbian.

  • 2. Data: 2010-08-06 13:35:55
    Temat: Re: Telefon do 350zł
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 15:23:27 +0200, radiox napisał(a):

    > - Nokia N70 - używana ale z GPS i Symbianem

    a kto tego GPS tam przeszczepił?
    Czy "z" znaczy może "sprzedawca dodaje jeszcze bluetoothowy" ?

    "Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-08-06 17:02:58
    Od: radiox <r...@o...pl>

    > a kto tego GPS tam przeszczepił?
    > Czy "z" znaczy może "sprzedawca dodaje jeszcze bluetoothowy" ?

    Czytając wcześniej posty doczytałem się, że użytkownicy instalowali
    TomToma czy też NaviExpert i nie było mowy o zewnętrznym GPSie, ale żeby
    zamknąć temat GPS to mi na tym nie zależy.

  • 4. Data: 2010-08-07 05:09:01
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-08-06 15:23, radiox pisze:
> [...]
    > - Samsung Avill - względnie nowy, GPS i ekranem dotykowym
    >
    > Jakie jest wasze zdanie. Może są inne rozwiązania. Przyjemnie by było

    Dla mnie zdecydowanie i600 - bardzo wygodny :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2010-08-07 05:18:12
    Od: radiox <r...@o...pl>

    > Dla mnie zdecydowanie i600 - bardzo wygodny :-)

    W sumie tak wygląda z opisów.
    Jak pracuje się na Windows Mobile bez ekranu dotykowego?
    Ma to sens? Czy bardzo uciążliwe.

  • 6. Data: 2010-08-07 08:36:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 07 Aug 2010 07:18:12 +0200, radiox napisał(a):

    > W sumie tak wygląda z opisów.
    > Jak pracuje się na Windows Mobile bez ekranu dotykowego?
    > Ma to sens? Czy bardzo uciążliwe.

    Nie jest uciążliwe i działa bardzo dobrze, ale oprogramowania znacznie
    mniej niż na dotykowy.

    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-08-07 08:41:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 19:02:58 +0200, radiox napisał(a):

    > Czytając wcześniej posty doczytałem się, że użytkownicy instalowali
    > TomToma czy też NaviExpert i nie było mowy o zewnętrznym GPSie, ale żeby
    > zamknąć temat GPS to mi na tym nie zależy.

    Jest potrzebny zewnętrzny GPS.

    --
    best regards,
    scream

  • 8. Data: 2010-08-09 13:29:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "radiox" <r...@o...pl> napisał w
> [...]
    > - Odtwarzać mp2
    > Rozważam
    > - Nokia 2700 classic - bo za tę cenę mam nówkę

    to jest podstawowy model, znaczy sie jeden z najtanszych.
    miejsce na karte ma, mp3 odtworzy, ale do interneru sie nadaje jak
    kazdy inny podstawowy telefon - za maly ekranik, uboga
    przegladarka.

    J.

  • 9. Data: 2010-08-09 13:52:39
    Od: s...@m...com

> [...]
    > - Samsung i600 - Windows Mobile oraz klawiatura QWERTY
    > - Samsung Avill - względnie nowy, GPS i ekranem dotykowym

    Odradzam symbiana, jak chcesz z systemem to windows.
    z symbianem jest tylko kłopot, certyfikaty, podpisywanie aplikacji albo
    hackowanie telefonu zeby cokolwiek zainstalować, co nie zostało podpisane
    przez jakąś dużą firmę mająca odpowiedni certyfikat.
    Ponadto na windowsa jest większy wybór aplikacji.