  • 1. Data: 2010-08-06 14:47:48
    Temat: DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    3 dni temu przyszedł SMS spod numeru 7400 (czy jakoś podobnie) z
    zawiadomieniem, że: "NA PEWNO I BEZ ŻADNYCH 'SZTUCZEK' WYGRAŁEŚ BMW i
    WYŚLIJ SMS O TREŚCI 'BMW' ŻEBY TYLKO ODEBRAĆ KLUCZYKI!"
    Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem (z
    ciekawości gdzie ostatnio PO objęciu totalnej władzy przez PO leżą
    granice bezczelności?). Odtąd przychodzą rozmaite SMSy, tak mniej
    więcej co 5 minut, JUŻ 3-ci DZIEŃ, spod numerów 74** o tym żebym
    wysyłał dalsze SMSy (tym razem za 2.66 pln + VAT) aby coś tam jeszcze
    zrobić żeby 'MÓC MIEĆ SZANSĘ NA BMW'!
    Luudzieee...

    Czy naprawdę nie ma na to paragrafu? Różne dzieci itp. będą przecież
    wysyłać i wygląda to NA ORDYNARNE OSZUSTWO-WYŁUDZENIE!

    I to w ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE

    a MYŚLAŁEM, ŻE TO POWAŻNA FIRMA...

  • 2. Data: 2010-08-06 15:01:52
    Temat: Re: DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    >Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem (z
    >ciekawości gdzie ostatnio PO objęciu totalnej władzy przez PO leżą
    >granice bezczelności?).
    Sprawa beznadziejna, bo PIS żądnych wyborów w najbliższych latach nie wygra ;-).

  • 3. Data: 2010-08-06 16:29:58
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Aug 6, 5:01 pm, "Skylla" <s...@n...op.pl> wrote:

    > Sprawa beznadziejna, bo PIS żądnych wyborów w najbliższych latach nie wygra ;-).

    I oto jak rozumują środowiska PO - zwykli ludzie to tylko NAWÓZ do
    zysków wielkich korporacji... :(

  • 4. Data: 2010-08-06 16:36:15
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-08-06 18:29, Xian Mi Mao pisze:

    > I oto jak rozumują środowiska PO - zwykli ludzie to tylko NAWÓZ do
    > zysków wielkich korporacji... :(

    A idiota z pisu za sms od orange obwinia PO.

  • 5. Data: 2010-08-06 16:41:23
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-06 16:47, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE ORANGE
    > ORANGE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    r...@a...pl - napisz, że nie akceptujesz regulaminu, to
    przestaną przychodzić. Numerem 7400 operuje Avantis SA. Napisałem, że
    nie akceptuje regulaminu i zaraz przestały przychodzić - nie musisz się
    nawet z imienia przedstawiać, wystarczy, że napiszesz im numer telefonu.

  • 6. Data: 2010-08-06 17:23:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-08-2010 o 16:47:48 Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał(a):

    > Ponieważ wysłanie tego SMS miało być darmowe to to zrobiłem

    A skąd wiesz? Może wysyłając takiego smsa potwierdzasz mnóstwo różnych
    płatnych rzeczy.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-08-06 17:40:24
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2010-08-06 18:41, Tomaszek pisze:

    > r...@a...pl - napisz, że nie akceptujesz regulaminu, to
    > przestaną przychodzić. Numerem 7400 operuje Avantis SA.

    Ale w Orange. Loterie BMW obsługuje INTERNETQ POLAND SP z o.o.

  • 8. Data: 2010-08-06 17:41:13
    Od: Duke <d...@g...com>

    W dniu 2010-08-06 18:41, Tomaszek pisze:

    > r...@a...pl - napisz, że nie akceptujesz regulaminu, to
    > przestaną przychodzić. Numerem 7400 operuje Avantis SA.

    Ale nie w Orange. Loterie BMW obsługuje INTERNETQ POLAND SP z o.o.

  • 9. Data: 2010-08-06 17:44:23
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Aug 6, 7:23 pm, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

    > A skąd wiesz? Może wysyłając takiego smsa potwierdzasz mnóstwo różnych
    > płatnych rzeczy.

    W treści tamtego SMSa była info, że jest to BEZPŁATNE. A także, że mam
    odebrać KLUCZYKI :)
    Nic nie było na temat żadnego regulaminu i, że cokolwiek
    "potwierdzam"!
    CZY TO JASNE?

  • 10. Data: 2010-08-06 17:49:49
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Aug 6, 6:36 pm, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > A idiota z pisu za sms od orange obwinia PO.

    zgoda, to trochę za daleko idąca konkluzja

    ale coś nie zauważyłem żeby obecna władza stawała w obronie maluczkich

    natomiast sytuacja z natury rzeczy jest nierównowagowa

    defoltowo władza ma o wiele więcej pokus aby ulec wielkiemu biznesowi
    niż interesom zwykłych obywateli

    tak więc równie nierównowagowa powinna być CZUJNOŚĆ w patrzeniu władzy
    na ręce