  • 31. Data: 2010-08-09 14:40:15
    Temat: Re: DO ORANGE: QRVA NIE CHĘ ŻADNEGO BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Prawy" <P...@n...pl>

    Pozew zbiorowy?
    Znajdzie się 10-ciu odważnych? Bo w gębie to każdy mocny.
    Temat nie jest nowy.
    Polecam: "Loteria w Orange - prawnik potrzebny"

  • 32. Data: 2010-08-09 15:42:01
    Od: z <z...@g...pl>

    Lukasz S. pisze:

    > Też mi wielkie halo, załatw sobie program do filtrowania takich smsów i
    > po sprawie.

    W stanach już adwokaci zacieraliby rączki na fajny procesik a tu
    wszystkich takie nachalne bezczelne wyłudzanie wali.
    Koniec świata. :-)

  • 33. Data: 2010-08-09 16:54:44
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    J.F. (j...@p...onet.pl)
    in news:i3ovfg$1k6$1@news.onet.pl

    > I wyslales na numer 8xxx, i byl bezplatny ?

    A one są zawsze płatne?
    W TV było napisane, że bezpłatny.

    MSz

  • 34. Data: 2010-08-09 18:06:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał
    > J.F. (j...@p...onet.pl)
    >
    > A one są zawsze płatne? W TV było napisane, że bezpłatny.

    No i niektore sa bezplatne. Wiec cos chyba kolega zlosliwie
    pominal.

    Ale potem klienta namawiaja na platne.

    J.

  • 35. Data: 2010-08-09 18:19:04
    Od: "Prawy" <P...@n...pl>

    W loterii BMW firmowanej przez Orange wszystkie smsy
    na 7400 są płatne 4,88 zł. Jest to zawsze wyraźnie napisane.

  • 36. Data: 2010-08-10 07:45:33
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On Aug 6, 6:36 pm, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > A idiota z pisu za sms od orange obwinia PO.

    zgoda, to trochę za daleko idąca konkluzja

    ale coś nie zauważyłem żeby obecna władza stawała w obronie maluczkich

    *********

    Ja wolę, że wierzą we mnie że jestem w stanie sam sobie radzić
    (a dopiero, gdy przypili zbieram grupę ludzi z podobnym problemem
    i wywieramy skuteczny(?) nacisk na władzę).
    Nie zaś podłożą mi wszystko pod "mój gruby nosek" - jak chcą wyborcy pewnej
    Partii,
    i sama Partia.

    Artur(m)

  • 37. Data: 2010-08-10 08:15:34
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur(m) pisze:

    > Ja wolę, że wierzą we mnie że jestem w stanie sam sobie radzić
    > (a dopiero, gdy przypili zbieram grupę ludzi z podobnym problemem
    > i wywieramy skuteczny(?) nacisk na władzę).

    Rycho powie Zdzichowi?

    > Nie zaś podłożą mi wszystko pod "mój gruby nosek" - jak chcą wyborcy
    > pewnej Partii,

    Trzeba było pomyśleć zanim weszliśmy do UE. Teraz się nie podoba?

    To nie jest kwestia wiary tylko zasad. Jeśli się uchwala tyle
    paragrafów, tyle przepisów, tyle uregulowań to trzeba je egzekwować.

    Tutaj ewidentnie łamany jest przepis prawny.
    Dlaczego mamy mieć pobłażanie dla takich praktyk. Bo ktoś na władze
    naciska? Bo władza boi się zareagować. Bo władza ma w tym interes?

    Po kiego nam taka władza.
    "Jak mi pasuje to będę liberałem a jak sondaż wskaże inaczej to będę
    socjalistą."

  • 38. Data: 2010-08-10 21:40:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 9 Aug 2010 20:19:04 +0200, Prawy wrote:
    >W loterii BMW firmowanej przez Orange wszystkie smsy
    >na 7400 są płatne 4,88 zł. Jest to zawsze wyraźnie napisane.

    Ale sa tez SMS na numer 8080. Bezplatne.

    J.

  • 39. Data: 2010-08-10 23:13:03
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał(a):

    > a):

    > r=F3=BFnych =A0
    >
    > W tre=B6ci tamtego SMSa by=B3a info, =BFe jest to BEZP=A3ATNE. A tak=BFe, =
    > =BFe mam
    > odebra=E6 KLUCZYKI :)
    > Nic nie by=B3o na temat =BFadnego regulaminu i, =BFe cokolwiek
    > "potwierdzam"!
    > CZY TO JASNE?

    Polecam:

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&new
    s_cat_id=326&layout=1

    Można wysłać zgłoszenie zwykłym mailem.
    Może przekażą Twoje zgłoszenie do Departamentu Detalicznego Rynku
    Telekomunikacyjnego

  • 40. Data: 2010-08-10 23:43:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-08-11 01:13, n...@N...gazeta.pl pisze:

> [...]
    s_cat_id=326&layout=1

    > Można wysłać zgłoszenie zwykłym mailem.
    > Może przekażą Twoje zgłoszenie do Departamentu Detalicznego Rynku

    Nie ma co nawet marzyć, że UKE coś zadziała w sprawie zwykłego
    obywatela. Już to przerabiałam. Szkoda tylko czasu.

    --
    animka