  • 1. Data: 2009-11-04 06:39:51
    Temat: D300s vs. D300
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    O cholera , wspaniale "poprawione" dzielo Nikona bardziej szumi od
    poprzednika. Niech zyje marketing !

  • 2. Data: 2009-11-04 06:40:36
    Temat: Re: D300s vs. D300
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM

  • 3. Data: 2009-11-04 07:22:08
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >O cholera , wspaniale "poprawione" dzielo Nikona bardziej szumi od
    >poprzednika. Niech zyje marketing !
    szumia tak samo

  • 4. Data: 2009-11-04 08:36:29
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    szumia tak samo

    zobacz na 6400 ... jak kto robi nocne to wazne , wiec doplacajac 1500
    zamienilby stryjek siekierke na kijek

  • 5. Data: 2009-11-04 08:58:07
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "Pikus'" <p...@o...eu> wrote in message
    > szumia tak samo
    >>

    > zobacz na 6400 ... jak kto robi nocne to wazne , wiec doplacajac 1500
    > zamienilby stryjek siekierke na kijek

    stryjek to by sobie d700 kupił, jakby mu chodziło o szumy. a co do ceny to
    juz spada poniżej 6 tys, (ja kupiłem w stanach za 5400) a za jakiś czas
    zastąpi d300, więc nie rób paniki z tym 1500 zł.

    wekon

  • 6. Data: 2009-11-04 09:00:37
    Od: "wekon" <w...@o...pl>

    "Kokos" <k...@k...com> wrote in message

    > Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > szumia tak samo

    dokładnie!

    wekon

  • 7. Data: 2009-11-04 09:01:45
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Dla mnie obrazki są lekko różniące się, ale np. na tablicy testowej trudni
    wykryć istotną przewagę któregoś z aparatów.
    Na pewno nieco różnią się jasnością.
    IMO, w granicach błędu...

  • 8. Data: 2009-11-04 10:57:56
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    > Dla mnie obrazki są lekko różniące się, ale np. na tablicy testowej trudni
    > wykryć istotną przewagę któregoś z aparatów.
    > Na pewno nieco różnią się jasnością.
    > IMO, w granicach błędu...

    A tak porownujac z mlodszym i tanszym bratem D90 - wyraznie gubi szczegoly

  • 9. Data: 2009-11-04 11:01:46
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    ... ale i tak nadal lepiej od 5D Mark II , 7D , K7

  • 10. Data: 2009-11-04 12:39:07
    Od: "a.no" <a...@g...com>

    > A tak porownujac z mlodszym i tanszym  bratem D90 - wyraznie gubi szczegoly

    porownujesz jotpegi....????
    przeciez tam moze byc (i pewnie jest) zupelnie inny sposob
    przetwarzania sygnalu

    A.