  • 1. Data: 2009-11-04 10:15:31
    Temat: How it's made - obiektyw (dla ciekawskich)
    Od: b...@w...pl

    http://www.wykop.pl/ramka/255349/jak-to-jest-zrobion
    e-how-it-s-made-80-odcinkow

  • 2. Data: 2009-11-04 11:04:54
    Temat: Re: How it's made - obiektyw (dla ciekawskich)
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:
    > http://www.wykop.pl/ramka/255349/jak-to-jest-zrobion
    e-how-it-s-made-80-odcinkow

    Poprawny link:
    http://www.superlink.pl/rozrywka.php/y/plytDDCP8Qs

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-11-04 13:24:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Nie miałem pojęcia, że to aż taka manufaktura

  • 4. Data: 2009-11-04 13:33:13
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hcrv7k$2vgs$1@news2.ipartners.pl...
    > Nie miałem pojęcia, że to aż taka manufaktura

    Bo to chyba był rzeczywiście filmik z manufaktury - wygodny, bo
    uzasadniający wysokie koszty producentów obiektywów ;). Nie wyobrażam sobie,
    żeby tanie kity wytwarzali w ten sposób.

    --
    Lol

  • 5. Data: 2009-11-04 19:06:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lol wrote:
> [...]
    > uzasadniający wysokie koszty producentów obiektywów ;). Nie wyobrażam
    > sobie, żeby tanie kity wytwarzali w ten sposób.

    tanie kity canona składają chińczycy w domach jak u nas składają
    długopisy;-)

  • 6. Data: 2009-11-04 19:27:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > tanie kity canona składają chińczycy w domach jak u nas składają
    > długopisy;-)

    A w wypadku pentaxa Wietnamczycy. Ale są dobre, tanie i dobre.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2009-11-04 20:04:53
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > tanie kity canona składają chińczycy w domach jak u nas składają
    > długopisy;-)

    Kity dla Canona i Nikona robi chyba Cosina?!

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 8. Data: 2009-11-04 20:11:34
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikołaj Tutak wrote:
    > Kity dla Canona i Nikona robi chyba Cosina?!

    I zeissy dla sonego :)

    d.

  • 9. Data: 2009-11-04 21:00:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mikołaj Tutak wrote:
    > grup dyskusyjnych:hcsjcd$ti8$...@n...onet.pl...

    > Kity dla Canona i Nikona robi chyba Cosina?!

    chyba nie...

    bo nikony się dość zasadniczo różnią wszystkim od canona

  • 10. Data: 2009-11-04 23:25:29
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.wykop.pl/ramka/255349/jak-to-jest-zrobion
    e-how-it-s-made-80-odcinkow

    > --

    To może jeszcze króciutko - stabilizacja:
    http://www.youtube.com/watch?v=C60ehMe3wQ8&NR=1&feat
    ure=fvwp

    --
    Lol