  • 41. Data: 2011-09-23 21:35:57
    Temat: Re: Czy wszystkie monitory LED to taka tragedia ?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 23:16:36 +0200, Gil napisał(a):

    > Bo łatwiej i szybciej.
    > Napisałem, że poradzili by sobie przy skromniejszych narzędziach.
    > Jak oddajesz do druku dość proste kilku-kilkunasto kolorowe logo do dalej
    > nie zdajesz sie na EIZO ColorEdge tylko
    > po prostu musiasz dać definicje numeryczna kolorów.
    > Chyba, że u was to inaczej robią.

    Kilkunastokolorowe logo? Lekki przerost formy nad treścią IMVHO. ;) W innych
    przypadkach - jeżeli chodzi o logotypy - to faktycznie, raczej powinno się
    dostać pełne wytyczne odnośnie CI i tego się trzymać. Tyle tylko, że
    osadzenie logotypu na jakichś materiałach (wizytówki, papiery firmowe, czy
    proste kolorystycznie akcydensy) to jednak niewielki fragment tego, czym się
    fotoedytor, grafik czy operator dtp zajmuje (a niestety w naszej
    rzeczywistości często te funkcje spełnia jedna osoba). Natomiast dziergania
    kanałów spotowych na histogramach to jakoś średnio sobie wyobrażam (inna
    sprawa, że z symulacją Pantone'ów nawet na cackach z serii ColorEdge bywa
    bardzo różnie), choć zastrzegam, że ja nie jestem w tej branży jakoś
    makabrycznie doświadczony.

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 42. Data: 2011-09-23 22:52:38
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 23.09.2011 23:35, Przemysław Ryk pisze:
    > choć zastrzegam, że ja nie jestem w tej branży jakoś
    > makabrycznie doświadczony.

    Już ty nie bądź taki skromny. :)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 43. Data: 2011-09-24 00:35:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 00:52:38 +0200, Tom01 napisał(a):

    > Już ty nie bądź taki skromny. :)

    Tomek - ale takie są fakty - co tu się czarować?

    [ Bóg jest hipotezą konieczną dla zaspokojenia rozumu. (I. Kant) ]

  • 44. Data: 2011-09-24 14:07:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "John Doe" <j...@u...com> napisał w wiadomości

    > dupek; osoba ograniczona, bezwartościowa

    Żeby nie było, że brzydkie wyrazy wypisuje :)

    http://www.diki.pl/slownik-angielskiego/?q=twat&x=0&
    y=0

  • 45. Data: 2011-09-26 10:06:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 18:46, Remek wrote:

    > A Twój po chińsku? Jak można wypisywac takie bzdety?

    W 2011 roku i epoce internetu warto nazwać się inaczej, niż cipa,
    szczególnie że chcesz czy nie, angielski a nie chiński jest standardem
    komunikacji międzynarodowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil