  • 11. Data: 2011-04-01 15:53:01
    Temat: Re: Czy warto wybrać oferte Play
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-01 00:08, Norbert pisze:
> [...]
    > Obecnie mam w play abonament 65zł. Koniec umowy we wrześniu.
    > Do sieci play wykonuje około 30 minut dziennie połączeń + inne sieci.
    > Play zaproponował mi abonament 99zł+2GB internetu miesięcznie+darmowe
    > połączenia do play przez 2 lata oraz Galaxy S za 200zł.
    > Czy to dobre rozwiązanie czy też lepiej kupić telefon osobno za około
    > 1000zł i jakiś prepaid? Tylko nie mam pojęcia czy prepaid PLAY oferuje
    > też jakiś sposób na darmowe rozmowy w sieci.
    > Może podpowie mi ktoś kto bardziej się w temacie orientuje?
    > 99zł miesiecznie to dla mnie nie mało ale zależy mi na darmowych

    Nie wiem, czy nie kieruję się jakimś zabobonem, ale spróbowałbym
    skrzydelko.pl i blupill. Z blupill nie korzystałem, skrzydełka nie
    weryfikowałem, czy ma dane pełne i aktualne, poza tym nie porównuje
    prepaidów.

  • 12. Data: 2011-04-02 08:33:38
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > umowa i wtedy zdecydujemy czy zostajemy czy tez wybieramy inna siec bo z
    > play mamy problemy z zanikaniem sygnalu itp.

    Wpisz ręcznie logowanie do sieci plusa i po kłopocie.

  • 13. Data: 2011-04-02 08:45:04
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-04-02 10:33, tl pisze:

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > Wpisz ręcznie logowanie do sieci plusa i po kłopocie.

    W moim telefonie tak mam , mimo to sygnał szarpie , w żony sie nie da bo
    i tak sie pcha w play.

  • 14. Data: 2011-04-02 09:10:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > W moim telefonie tak mam , mimo to sygnał szarpie , w żony sie nie da bo i
    > tak sie pcha w play.

    No to masz cztery mozliwości ;-)

    1. Zmienić operatora
    2. zmienić telefon żony
    3. zmienić żonę
    4. złozyć reklamację w playu na jakość połączeń i od razu poprosić o
    interwencję "Play 4 you 1" na forum telepolis.

  • 15. Data: 2011-04-02 09:27:30
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał

    > W moim telefonie tak mam , mimo to sygnał szarpie , w żony sie nie da bo i tak
    > sie pcha w play.

    Szarpanie jest często wynikiem ustawień sieci podwójnej, 3G lub podobnej opcji w
    telefonie. I tam, gdzie zasię 3G nie działa stale, mogą występować takie objawy.
    Przełącz w opcjach na GSM lub 2G i sprawdź.