  • 31. Data: 2010-03-09 00:05:48
    Temat: Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hn2pqd$f8v$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hn2n2k$ig$2@news.interia.pl...
    > Walnij konkretem - czego Ci brakuje?

    Np. tego: http://www.atmel.com/dyn/Products/tools_card.asp?too
    l_id=2725

  • 32. Data: 2010-03-09 09:33:09
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
    > Walnij konkretem - czego Ci brakuje?

    Ja np chcialem korzystac z linuksa, ale okazalo sie, ze np. podglad
    internetowy przedszkola synka opiera sie na jakis activex i koniec - jak moze
    pomoc tutaj linuks? musi byc windows i w dodatku tylko na ie udaje mi sie to
    uruchomic.

    Podobnie bylo na komputerze rodzicow - mialo byc ubntu, bo niby tylko
    internet, poczta, a tutaj znow cos nie dzialalo (juz zapomnialem co, bo to
    bylo 2 lata temu) i zostal xp

  • 33. Data: 2010-03-09 12:57:08
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Głupiej blokady klawiatury i myszki się nie da zrobić:

    Jak zwykle kłamiesz.

    http://www.digipedia.pl/man/doc/view/xtrlock.1x.html

    Hint: to, że Ty nie umiesz, nie oznacza, że się nie da.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 34. Data: 2010-03-17 09:31:37
    Od: GB <g...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Użytkownicy komputerów nie składają się z samych adminów i programerów.

    Dokldanie. Ludzie oczekują simple tools for developing difficult
    projects - nie odwrotnie :)