  • 1. Data: 2010-03-05 20:47:03
    Temat: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    zastanawiam się nad netbookiem do prezentacji. Niestety 99,9% oferty na
    rynku to Windows 7 Starter. A w Wikipedi piszą:

    # brak wsparcia wielu monitorów

    czyli netbook się nie nada do prowadzenia prezentacji i trzeba szukać
    modelu jeszcze z magazynu, co ma XP. Dobrze rozumuję?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-03-06 03:57:56
    Temat: Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?
    Od: Tomek Wojciechowski <w...@v...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > zastanawiam siÄ? nad netbookiem do prezentacji. Niestety 99,9% oferty na
    > rynku to Windows 7 Starter. A w Wikipedi piszÄ?:
    >
    > # brak wsparcia wielu monitorĂłw
    >
    > czyli netbook siÄ? nie nada do prowadzenia prezentacji i trzeba szukaÄ?
    > modelu jeszcze z magazynu, co ma XP. Dobrze rozumujÄ??

    Polecam zmianę systemu na inny niż windows

  • 3. Data: 2010-03-06 07:50:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-06 04:57, Tomek Wojciechowski pisze:

    > Polecam zmianę systemu na inny niż windows

    Ale z innym windowsem jest cieńki wybór. Bo te około 1000zł to są ze
    Starterem. No nic, będę szukał XP z magazynów jeszcze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-03-06 15:08:20
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Ale z innym windowsem jest cieńki wybór. Bo te około 1000zł to są ze
    > Starterem. No nic, będę szukał XP z magazynów jeszcze.

    jemu nie chodziło o innego windowsa tylko o inny system operacyjny.

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-03-06 19:21:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-06 16:08, ToMasz pisze:
    > jemu nie chodziło o innego windowsa tylko o inny system operacyjny.

    Nie ma innych. Gdzieśtam, za podwójną cenę, można znaleźć jakieś zabawki
    z Linuksem, ale raz, że drogie jak cholera, dwa że zupełnie mało
    dostępne, a trzy że ja potrzebuję do profesjonalnej pracy, a nie do
    odpalania firefoksa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-03-07 17:33:39
    Od: MAR <m...@s...org>

    > Nie ma innych. Gdzieśtam, za podwójną cenę, można znaleźć jakieś zabawki
    > z Linuksem, ale raz, że drogie jak cholera, dwa że zupełnie mało
    > dostępne,

    Linuxa się samemu instaluje.

    >a trzy że ja potrzebuję do profesjonalnej pracy, a nie do
    > odpalania firefoksa.

    Linux jest systemem do profesjonalnej pracy, a nie tylko systemem
    odpalanym z płyty cd lub z narzędzi typu asus expressgate.

    --
    Mar

  • 7. Data: 2010-03-07 19:38:49
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-07 18:33, MAR pisze:
    > Linuxa się samemu instaluje.

    O ile się ma na czym.

    > Linux jest systemem do profesjonalnej pracy,

    Ale zupełnie innej niż Windows. Całkowicie odmienne światy.
    Nie da się mówić o zastąpieniu Windowsa linuksem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-03-07 20:18:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > O ile się ma na czym.

    > Ale zupełnie innej niż Windows. Całkowicie odmienne światy.
    > Nie da się mówić o zastąpieniu Windowsa linuksem.

    IMO tylko w przypadku, gdy produkuje się oprogramowanie dla klienta
    zorientowanego tylko na Windows :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-03-07 20:46:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-03-07 21:18, marfi pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > IMO tylko w przypadku, gdy produkuje się oprogramowanie dla klienta
    > zorientowanego tylko na Windows :)

    Użytkownicy komputerów nie składają się z samych adminów i programerów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-03-08 06:51:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownicy komputerów nie składają się z samych adminów i programerów.

    No własnie... do typowo domowo-biurowych zastosowań nadaje się doskonale i
    nic nie kosztuje :)

    --
    marfi