  • 1. Data: 2010-03-04 12:54:39
    Temat: IPad
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    Hej,

    Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2010-03-04 13:03:29
    Temat: Re: IPad
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisał(a):

    > Czy ktos sie moze orientuje kiedy iPad wchodzi do sprzedazy?

    Szeptana kampania Apple trafila na nasza grupe? ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 3. Data: 2010-03-04 13:10:52
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Thu, 4 Mar 2010 22:54:39 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Hej,

    http://i.imgur.com/5vREa.png
    :)
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2010-03-04 13:14:47
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > Szeptana kampania Apple trafila na nasza grupe? ;P

    czyzby Apple to jakies slowo zakazane? Wybacz, nie wiedzialem.

    Pozdrawiam ,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 5. Data: 2010-03-04 13:15:48
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> wrote in message

    > http://i.imgur.com/5vREa.png

    Ale ja nie pytalem czy Tobie sie to podoba. Pytalem kiedy bedzie dostepne w
    sprzedazy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 6. Data: 2010-03-04 13:20:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

    > http://i.imgur.com/5vREa.png
    > :)

    Dobre!
    IMO ten iPad to jest zupełna porażka

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2010-03-04 13:22:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisał(a):

    [...]

    > czyzby Apple to jakies slowo zakazane? Wybacz, nie wiedzialem.

    Miałem na myśli coś innego, mianowicie przed premierą iPhona wynajmowali
    ludzi do stania w kolejkach przed salonami wiec byc moze teraz wynajeli
    Ciebie do pisania na grupie? ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 8. Data: 2010-03-04 13:29:44
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Miałem na myśli coś innego, mianowicie przed premierą iPhona wynajmowali
    > ludzi do stania w kolejkach przed salonami wiec byc moze teraz wynajeli

    Nie. mam dobre doswiadczenia z iPodem i Phonem wiec zamierzam kupic iPada.
    Nic wiecej. Wiec jesli zamierzasz mnie atakowac tylko dlatego ze lubie takie
    produkty a nie inne to sobie daruj.

    Pozdraiwam
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 9. Data: 2010-03-04 13:30:17
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4b8fb3c2$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "MarcinCz" <t...@g...pl_wytnij_to> napisał w wiadomości

    > Dobre!
    > IMO ten iPad to jest zupełna porażka

    Tzn juz miales z nim do czynienia? Gdzie?

  • 10. Data: 2010-03-04 13:34:01
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Iguan007 pisze:

    > Tzn juz miales z nim do czynienia? Gdzie?

    Przypomne tylko ze Siemens produkowal kiedys cos takiego a bylo to
    jakies 5-7 lat temu.