  • 31. Data: 2011-11-06 04:43:19
    Temat: Re: Odp: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:cf8vzesr923m$.j9djl5vcy7mv$.dlg@40tude.net...

    > a) ... a co to Toshibe obchodzi ? Myslisz ze im zyski skocza jak zaczna
    > wypuszczac takie telefony ?

    ? Jaką Toshibę?

    > b) wlacz japonski na swoim iphonie ... i czy jestes w stanie wlaczyc
    > teraz inny zrozumialy jezyk ?

    Tak. Nazwa języka jest zapisana alfabetem z tego języka.
    A więc na liście wyboru języków mam chinski i japoński
    zapisany obrazkami, ruski cyrylicą itp... Po przełączeniu
    całego telefonu na język japoński nic się nie zmieni...
    Czyli angielski będzie "English" a polski będzie "Polski".
    Dobrze to wymyślili...

  • 32. Data: 2011-11-06 04:44:26
    Temat: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak tak jak nie ?
    > Telefony z klapka byly z reguly male (ale grube), a zawias wyznaczal
    > nieprzekraczalna granice ekranu na polowie.
    >
    > no owszem - rozlozony mogl byc nieco wiekszy niz "zwykly telefon",
    > ale czesto nie byl.

    Ekran w telefonie z klapką był zwykle większy niż w telefonie
    bez klapki, takim nierozsuwanym. Klawiatura też była większa.

  • 33. Data: 2011-11-06 17:59:41
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Nov 2011 23:43:19 -0500, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

> [...]
    >całego telefonu na język japoński nic się nie zmieni...
    >Czyli angielski będzie "English" a polski będzie "Polski".

    Genialne...jak w Nokii Talkman ponad ćwierć wieku temu...

  • 34. Data: 2011-11-06 18:19:43
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 6 11 2011 18:59, Krenauer pisze:

    > Genialne...jak w Nokii Talkman ponad ćwierć wieku temu...

    Nie zapominaj, że Nokia ukradła ten pomysł Stefkowi ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 35. Data: 2011-11-07 03:41:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krenauer" <K...@p...onet.pl> wrote in message

    > Genialne...jak w Nokii Talkman ponad ćwierć wieku temu...

    Nikt nie twierdzi że byli pierwsi, ale czasem można prostą
    rzecz zepsuć- widziałem już taki soft w którymś z GPSów
    że wszystkie nazwy języków były w lokalnie wybranym
    języku i jak nie pamiętałeś na której pozycji na liście był
    "English" to po zmianie na japoński miałbyś duże kłopoty :-)

  • 36. Data: 2011-11-07 05:59:19
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Ja o jednym a tu o drugim ;) standard. Zapytaj o telefon otrzymasz informacje o
    sieciach w Japonii.

  • 37. Data: 2011-11-07 06:02:54
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    >
    > Wszyscy kupują 5-osobowe samochody, mimo iż większość
    > z nas używa go w pojedynkę. Czy to znaczy że ktoś zarobiłby
    > na produkcji jednosiedzeniowych samochodów? Pewnie niewiele.
    > Produkcja masowa powoduje że opłaca się to, co kupują masy.
    > Użytkownik który jest w marginalnej mniejszości nie będzie
    > miał szans na zaspokojenie swoich potrzeb w nowych konstrukcjach.
    > Za jakiś czas zostanie mu jedyna opcja kupienia telefonu
    > zaprojektowanego 10 lat temu... i straci pełno nowoczesnych opcji.

    A ja nie chce tych pełno nowoczesnych opcji. Poza tym co oferuje mi sie np w SE
    W995

  • 38. Data: 2011-11-07 08:17:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > z nas używa go w pojedynkę. Czy to znaczy że ktoś zarobiłby
    > na produkcji jednosiedzeniowych samochodów? Pewnie niewiele.

    Ale juz dwusiedzeniowych calkiem sporo. To, ze ktos _zwykle_ jezdzi sam nie
    znaczy, ze na pewno kiedys uzyje telefonu do czegos innego niz dzwonienie.

  • 39. Data: 2011-11-07 08:34:35
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 5 Lis, 14:38, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > Tu jest bardzo prosta zaleznosc: masz okreslona ilosc miejsca jaka
    > fizycznie zajmuje telefon w przestrzeni, trzymany w rece
    > Moim zdaniem od dotykowcow nie ma odwrotu.
    Szczegolnie u mnie to bylo widac, odwrocilem sie z szybkoscia
    blyskawicy (noo, miesiac) :-]. Pozbylem sie dotykowca i znalazlem
    nastepnego klawiszowca (slider), uzywam do tej chwili, i juz wypatruje
    kolejnego, jednak coraz mniej ich...
    1) Ilosc miejsca w dotykowcu moze i duza, ale ilosc niechcianych
    dotykow/ musniec tez, tzn ilosc uzywania klawisza powrotu jest duzo
    wieksza, co przyzwyczajonych do 'pewnego' klawisza denerwuje. Rowniez,
    majac to na wzgledzie, trzymanie dotykowca w kieszeni bez zablokowania
    ekranu nie jest juz mozliwe.
    2) Duza "Ilosc miejsca" w dotykowcu dodatkowo powoduje, ze sa klocami,
    nie moga byc male. Klawiszowiec z ekranem max. 2,4" w zupelnosci
    wystarczy nawet do nawigacji a jego szerokosc nie przekracza 4,9 - 5,0
    cm. Wlasnie niewielkie rozmiary klawiszowca i optymalny ekran sa dla
    mnie podstawowa zaleta klawiszowca.
    PS: Nokia w strategii ma kontynuacje klawiszowcow. Na tani lub max.
    sredniej telefon klawiszowy bedzie zawsze popyt.
    Tyle, ze SE w tej klasie telefonow dotad dawal wieksze mozliwosci.

  • 40. Data: 2011-11-07 09:16:55
    Od: "mz" <a...@w...pl>

> [...]
    > języku i jak nie pamiętałeś na której pozycji na liście był
    > "English" to po zmianie na japoński miałbyś duże kłopoty :-)

    Żartujesz ?
    Zmieniam na chybił trafił. Jeśli trafie na "normalne", a mam na to spore szanse,
    litery to chyba poradzę sobie z odnalezieniem angielskiego lub polskiego.