  • 81. Data: 2011-02-07 07:59:47
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 07:22, Storik pisze:

    > Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak ktos ma problemy z wzrokiem to nie powinien otrzymac prawa jazdy.

    Tylko siedzieć w domu i nawet nie próbować przejść przez ulicę...
    Święta racja ;)

    Łatwo się mówi, jak się ma lat 20 - rozumiem, że na 35 urodziny zrobisz
    światu prezent i dobrowolnie oddasz prawko?

    Do przystanku autobusowego też nie będziesz szedł?

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 82. Data: 2011-02-07 08:32:52
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ja wiem po co ale Ty pewnie nie a nawet jak Ci to napiszę to i tak tego
    > nie zrozumiesz i nie zaakceptujesz faktu bo masz fobie :-)
    > Umiesz dyskutować, czy tylko umiesz zadawać głupie pytania do postów
    > innych osób bo sam nie masz nic mądrego i prawdziwego do powiedzenia.

    Jak wiesz, to napisz.
    Napisz też, po co karetki mają na dachu migające koguty.

  • 83. Data: 2011-02-07 08:34:54
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] <w...@o...pl> napisał(a):

    > Nabijać kabzę ruskim, zwiększać wpływy do budżetu, obniżać wydatki na
    > opiekę nad warzywkami, samozadowalać polityków?

    No widzisz, nawet na proste pytanie nie umiesz poważnie odpowiedzieć.
    Pewnie odpowiedź jest niewygodna, wiec robisz z siebie błazna, myslac że
    zmienisz tym temat.

  • 84. Data: 2011-02-07 08:38:36
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > O skończyły się argumenty, których nigdy nie miałeś a przynajmniej ich
    > nam nie przedstawiłeś - pewnie ściśle tajne przez poufne :-)
    > A na dodatek zaczynasz sięgać po inwektywy, tzn. obelgi i ubliżanie bo
    > Ty i tak nie zrozumiesz słowa inwektywy.
    > Miłej nocy

    Ciołku, argumentów to ja mam setki, a ty tylko jeden: "lepiej widać" - ROTFL.

  • 85. Data: 2011-02-07 08:41:13
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Oświetlony tak, ale sam nie świeci i nie odbija promieni słonecznych bo
    > nie jest lusterkiem (odbija niewiele promieni - zależne od koloru auta i
    > jego szystości) :-)
    > I znowu to co napisałem wcześniej, tylko zadajesz głupie pytania a sam
    > nie masz nic do powiedzenia
    > ps. Tobie by się przydało oświecenie (o ile już nie kest za późno)albo
    > przynajmniej oświetlenie np. książki do fizyki :-)

    Sam napisałeś "oświetlony". Ale mniejsza o to, fizyki to ty mnie synku nie
    ucz, bo tylko się ośmieszasz jej nieznajomością.
    Zachodzę w głowę jakim to sposobem jest widoczna "nieoświetlona" droga.
    Przecież jest szara i brudna.

  • 86. Data: 2011-02-07 09:16:17
    Od: z <z...@g...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Łatwo się mówi, jak się ma lat 20 - rozumiem, że na 35 urodziny zrobisz
    > światu prezent i dobrowolnie oddasz prawko?

    Cała ta dyskusja sprowadza się do wyboru czy jadące samochody mają być
    bardziej widoczne niż inni użytkownicy drogi czy ma być sprawiedliwie po
    równo. To znaczy nie równo bo taki rowerzysta czy pieszy jest mniejszy i
    go mniej widać. A może wprowadzić jedynie słuszny kanarkowy lakier
    samochodów (może być jeszcze odblaskowy) A każdy pieszy przechodzący
    przez jezdnię w kamizelce. :-)
    Gdyby po jezdni mogły się poruszać tylko samochody to jak najbardziej.
    Ludzieeeee czym wy się zajmujecie?

  • 87. Data: 2011-02-07 09:35:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-05 20:41, Kamrat pisze:
    > Super! Społeczeństwo chyba mądrzeje. 81% przeciw absurdalnemu świeceniu w
    > zderzak. Brawo!

    Neelix, Ty ciągle o tym samym?

    A.

  • 88. Data: 2011-02-07 09:36:28
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik " Kamrat" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Żeby tylko się udało.
    >
    > http://mypis.pl/aktualnosci/792-krzysztof-tchorzewsk
    i-mysle-ze-rozsadek-wroci

    Poseł Tchórzewski uważa, że
    "w wyniku znacznego zwiększenia zużycia żarówek oraz a k u m u l a t o r ó
    w."
    " Poseł przyznaje, iż ma świadomości tego, że jego inicjatywa jest nie na
    rękę pewnym instytucjom, które zarabiają na obecnych przepisach w sumie
    prawie 300 milionów dolarów"

    Czyli brak wiedzy i wiara w sPISek.

    Jakbym nie wiedział, że to "człowiek" PiS to i tak bym wiedział.

    Nie ma sensu komentować chęci zdobycia paru procent
    w wyborach - argumenty - żenada.

    Artur(m)

  • 89. Data: 2011-02-07 09:37:34
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co się ma udać? Zniesienie tego syfu oczywiście.
    > Nie, nie jestem z Pisu, ale ich popieram i jak to zniosą to nawet na nich
    > zagłosuję. Może nie mają pomysłu na rządzenie, ale przynajmniej nie są
    > łapówkarzami

    Dawałeś i nie brali???!!!]

    Artur(m)

  • 90. Data: 2011-02-07 09:44:24
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-06 12:02, Kamrat pisze:

    > Zaświecę ci lampką w oczy, a potem dam ci w ryja - nawet się nie zorientujesz.

    Pomyliło Ci się coś. To nie chodzi o światła drogowe tylko mijania. Może
    dlatego Ci migają z naprzeciwka.

    A.