  • 151. Data: 2011-02-07 13:24:11
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iioh9u$2lr$1@inews.gazeta.pl...

    > Kodeks Drogowy jasno definiował kiedy należy włączyć światła.
    > Podobnie jak definiuje, gdzie można jechać 50 km/h, a gdzie 90.

    Tu dajesz pokaz swojej indolencji intelektualnej.
    Jeżeli uważasz, że stwierdzenie "o ograniczonej widoczności" jest
    "jasno zdefiniowanym terminem".

    Oj, nauczy Cię jeszcze zycie. Oj, nauczy.

    Artur(m)

  • 152. Data: 2011-02-07 13:24:29
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Nie skąd.
    >
    > "No właśnie - I CO Z TEGO. Dlatego przez takich fiutów muszą uchwalić że
    > trzeba non-stop, bo wtedy nie pozostawia to miejsca na interpretację
    > przez palantów."

    Aha, to pierwsze to ja pisałem. Ale to ja mam w takim razie sam odpowiedzieć
    na zadane tobie pytanie, tak? Domagasz się tego, żeby autor pytania
    odpowiedział na pytanie które zadał tobie..? No to znów muszę przeprosić,
    ale gdybym znał odpowiedź to bym nie pytał.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 153. Data: 2011-02-07 13:25:23
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > Zakończymy, gdy ja to uznam za stosowne.

    Zabrzmiało bardzo groźnie. Czy mam przyjemność z panem Badyńskim?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 154. Data: 2011-02-07 13:25:57
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > "Samochód, który ma włączone światła mijania jest bardziej widoczny na drodze.
    > Nie każdy kierowca przecież ma doskonały wzrok, czasami ktoś ma przybrudzoną
    > szybę. A światła są właśnie takim dodatkowym wyróżnikiem w czasie jazdy" -
    > śmiać się czy płakać?

    Czy ty naprawde jestes jakis otumaniony...? Naprawde zal i masakra.
    Z czym sie tam nie zgadzasz?
    Wyobraz sobie sytuacje (o ile potrafisz bo jak cie czytam to mam
    watpliwosci) ze jedziesz przez las, a od przodu ci slonce przeswieca i w
    oczy swieci. Samochod na swiatlach nadjezdzajacy z przeciwka jest
    bezdyskusyjnie dużo lepiej widoczny od takiego z wylaczonymi swiatlami...

    No ale czego sie spodziewac... takich wlasnie "mozgow" ciagnie do
    tandetnej, populistycznej papki jaka glosi pisss.

  • 155. Data: 2011-02-07 13:29:28
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad L" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No ale czego sie spodziewac... takich wlasnie "mozgow" ciagnie do
    > tandetnej, populistycznej papki jaka glosi pisss.

    Słuchaj, ale zdajesz sobie sprawę że w momencie rzucania takiego uogólnienia
    sprowadzasz się do tego samego poziomu?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 156. Data: 2011-02-07 13:30:07
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Jak się nie jest pewnym na 100%, nawet 101%, to się nie wyprzedza.
    > W szkole może cię tego nie uczyli, jednak gdybyś był dobrym kierowcą, to
    > byś
    > sam się tego nauczył.

    Zadam standardowe pytanie dla takich sytuacji
    Czy przysięgniesz na życie swoich dzieci (jeżeli masz)
    (rodziców, jeżeli żyją), że zawsze się upewniałeś na 101%
    że możesz wyprzedzać???

    Artur(m)

  • 157. Data: 2011-02-07 13:31:34
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > odpowiedział na pytanie które zadał tobie..? No to znów muszę przeprosić,
    > ale gdybym znał odpowiedź to bym nie pytał.

    Nie udawaj głupszego niż jestes.

  • 158. Data: 2011-02-07 13:32:15
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > Zabrzmiało bardzo groźnie. Czy mam przyjemność z panem Badyńskim?

    owszem.

  • 159. Data: 2011-02-07 13:32:34
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy przysięgniesz na życie swoich dzieci (jeżeli masz)
    > (rodziców, jeżeli żyją), że zawsze się upewniałeś na 101%

    Możesz się kiedyś naciąć. Usłyszysz odpowiedź TAK, i co gorsza może ona być
    prawdziwa. Sam sobie dopowiedz w jakim przypadku :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 160. Data: 2011-02-07 13:33:31
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Zadam standardowe pytanie dla takich sytuacji
    > Czy przysięgniesz na życie swoich dzieci (jeżeli masz)
    > (rodziców, jeżeli żyją), że zawsze się upewniałeś na 101%
    > że możesz wyprzedzać???

    Tak.
    Ponieważ wiem, ze przeciwka może jechać samochód bez świateł.
    Sam nie włączam świateł aż do zmierzchu (cywilnego).