  • 161. Data: 2011-02-07 13:34:17
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iioon6$ob5$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie udawaj głupszego niż jestes.

    No to w takim razie możesz napisać kto zadał komu to pytanie na które tak
    bardzo domagasz się ode mnie odpowiedzi? Bo się pogubiłem.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 162. Data: 2011-02-07 13:35:25
    Temat: Re: O proszę! 82% głosujących nie myliło się
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamrat" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pierdolnąłeś jak kulą w płot.
    > Żal mi cię.

    Jak wielokrotnie, znów nie rozumiesz słowa pisanego.
    Na przyszłość będę pisał powoli, bo powoli rozumujesz..

    Artur(m)

  • 163. Data: 2011-02-07 13:35:45
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    Artur\(m\) <m...@i...pl> napisał(a):

    > Tu dajesz pokaz swojej indolencji intelektualnej.
    > Jeżeli uważasz, że stwierdzenie "o ograniczonej widoczności" jest
    > "jasno zdefiniowanym terminem".
    >
    > Oj, nauczy Cię jeszcze zycie. Oj, nauczy.
    >
    > Artur(m)

    Skąd wiesz,kiedy włączyć wycieraczki, biedaku?
    A zresztą mowa była o:
    "Sam znałem takiego jednego - nie włączał świateł nigdy przed
    kompletną ciemnością, bo on wcześniej nie potrzebował."
    To akurat jest bardzo dobrze zdefiniowane.

  • 164. Data: 2011-02-07 13:35:46
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > owszem.

    No to w takim razie proszę tylko poinformować kiedy uzna pan rozmowę za
    skończoną. Do tego czasu spróbuję panu już nie przerywać.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 165. Data: 2011-02-07 13:37:29
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > No to w takim razie możesz napisać kto zadał komu to pytanie na które tak
    > bardzo domagasz się ode mnie odpowiedzi? Bo się pogubiłem.

    UWAGA, zadaję pytanie.

    ".. Kodeks Drogowy definiuje, gdzie można jechać 50 km/h, a gdzie 90."

    I CO Z TEGO, jeżeli znajdzie się jeden, który tego nie przestrzega.

  • 166. Data: 2011-02-07 13:39:02
    Od: "Kamrat" <c...@g...pl>

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > No to w takim razie proszę tylko poinformować kiedy uzna pan rozmowę za
    > skończoną. Do tego czasu spróbuję panu już nie przerywać.

    Po odpowiedzi na pytanie "CO Z TEGO".

  • 167. Data: 2011-02-07 13:39:49
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Słuchaj, ale zdajesz sobie sprawę że w momencie rzucania takiego uogólnienia
    > sprowadzasz się do tego samego poziomu?

    No sorry... ale jak sam sie chwali ze tylko za to ze mu swiatla zniosa
    będzie na nich glosował no to widać takie "wysmakowane" podejście do
    niektórych wyborców działa.

  • 168. Data: 2011-02-07 13:40:10
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 08:38, Kamrat pisze:

    > Ciołku, argumentów to ja mam setki, a ty tylko jeden: "lepiej widać" - ROTFL.
    Ciołkiem i to za klawiatury to Ty jesteś. Jakoś nikt Cie nie obrzuca
    błotem i Ci nie ubliża - widać nie pomyliłem się, Ty nie rozumiesz
    znaczenia słowa inwektywy :-)

    Oskar Wilde

  • 169. Data: 2011-02-07 13:40:21
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Czyli twierdzisz, że światło palą się za darmo? Ciekawe.
    > Brak wiedzy czy dysinteligencja?

    Obiecałem, że będe pisał powoli, abyś zrozumiał

    A k u m u l a t o r s i ę n i e z u ż y w
    w t r a k c i e ś w i e c e n i a ż a r ó w
    e k.

    Światła świecą się nie za darmo, ale wystarczy,
    że nie przycisnę (tak jak lubię) na starcie i zużycie się nie zwiększy.

    Artur(m)

  • 170. Data: 2011-02-07 13:42:14
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 08:41, Kamrat pisze:

    > Sam napisałeś "oświetlony". Ale mniejsza o to, fizyki to ty mnie synku nie
    > ucz, bo tylko się ośmieszasz jej nieznajomością.
    Kolejny raz zwracam Ci uwagę abyś nie był chojrakiem zza klawiatury,
    czytał ze zrozumieniem, przestał zadawać debilne pytania i nie używał
    inwektyw - Ty i tak tego nie zrozumiesz :-)

    Oskar Wilde