    From: "misio" <a...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy samemu wymienic płyn chłodniczy?
    Date: Thu, 22 Apr 2010 10:34:11 +0200

    w Oplu Astrze F (I) z 1997 r
    Witam
    Chciałbym sam wymienic płyn chłodniczy w samochodzie. Posiadam garaż z
    kanałem wiec moge zajrzec pod spód samochodu. Tyle ze trochę się boje czy
    nie ma jakiegoś ryzyka np ze płyn prysnie mi w oczy lub twarz i coś się
    złego stanie. Albo ze nie uda mi sie odpowietrzyc układu. Tak na prawde to
    nawet nie wiem gdzie jest kurek do spuszczania połynu chłodniczego.
    Czy ktos wie jak się przeprowadza wymiane płynu chódniczego, na co zwrocic
    uwage i czego unikac?
    Czy płukaliście układ chlodzacy wodą lub specjalna płukanką?