  • 11. Data: 2012-05-15 22:08:30
    Temat: Re: Czy posiadanie motorka oznacza problem z mózgowiem?
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - gruby napisał::
    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@d...las> napisał w
    > wiadomości news:jouckn$fmr$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > ty musiałeś się rodzicom z kocyka pięc razy pod rząd wyślizgnąć.. od
    > jednego uderzenia nie byłbyś taki pierdolnięty :-))

    Ty nawet kocyka nie miałeś, a mimo to się wyślizgiwałeś, nędzo. :-D
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 12. Data: 2012-05-15 22:10:47
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-15 22:06, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@d...las> napisał w
    > wiadomości news:jouckn$fmr$1@mx1.internetia.pl...

    > Albo wybrać Tuska z jego bandą złodziei.

    Albo Jarka z jego zgrają paranoików.

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 13. Data: 2012-05-15 22:16:37
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Albo Jarka z jego zgrają paranoików.

    Albo dziennikarstwo.

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2012-05-15 23:59:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 May 2012 19:39:48 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > Pytam się ja.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=wIPHr305Kbs

    ty jakiś kompleks masz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2012-05-16 00:12:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > ty jakiś kompleks masz?

    "Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny".

  • 16. Data: 2012-05-16 00:43:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 May 2012 22:12:09 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > "Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny".

    na nic więcej Cie nie stać?

  • 17. Data: 2012-05-16 01:11:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > na nic więcej Cie nie stać?

    "Prawda w oczy kole?"

  • 18. Data: 2012-05-16 02:21:56
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-05-15 22:06, Tadeusz pisze:
    > czemu te debile zawsze do końca napierdzielają gaz na maxa?

    Bo tak jest skonstruowany rolgaz. Trzymasz rękę prosto nie jedziesz wiec
    chwytasz rolgaz od góry i prostujesz nadgarstek wtedy dodajesz gazu. Jak
    ktoś chce za wszelką cenę trzymać moto do końca a tak jest z
    początkującymi to podróżuje razem z maszyną w nieznane :) Jak moto cię
    ciągnie a ty chcesz go sie trzymać kurczowo to nie ma siły dodajesz non
    stop gazu :>

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 19. Data: 2012-05-16 04:32:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:joujjr$4et$9@inews.gazeta.pl...
    > Dnia pięknego Tue, 15 May 2012 19:39:48 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > ty jakiś kompleks masz?

    Mama mu motorka nie pozwoliła kupić ;-)

  • 20. Data: 2012-05-16 04:33:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "The_EaGle" <g...@d...pl> wrote in message

> [...]
    > początkującymi to podróżuje razem z maszyną w nieznane :) Jak moto cię
    > ciągnie a ty chcesz go sie trzymać kurczowo to nie ma siły dodajesz non

    Dokładnie tak.