  • 21. Data: 2012-05-16 09:43:48
    Temat: Re: Czy posiadanie motorka oznacza problem z mózgowiem?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 15 May 2012 23:11:39 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > "Prawda w oczy kole?"

    mnie tam nic nie koile, ale Ciebie jak widać coś uwiera

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-05-16 10:04:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > mnie tam nic nie koile, ale Ciebie jak widać coś uwiera

    "To, że Ciebie coś uwiera, nie oznacza, że każdego uwiera. Nie oceniaj
    innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny."

  • 23. Data: 2012-05-16 10:19:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 May 2012 08:04:04 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    potrafisz napisać coś bez cudzysłowów?

  • 24. Data: 2012-05-16 10:27:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

  • 25. Data: 2012-05-16 10:38:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 May 2012 08:27:16 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > "Prawda w oczy kole?"

    "mkarwanisz"

  • 26. Data: 2012-05-16 10:50:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-05-16 02:21, The_EaGle pisze:
    > Bo tak jest skonstruowany rolgaz. Trzymasz rękę prosto nie jedziesz wiec
    > chwytasz rolgaz od góry i prostujesz nadgarstek wtedy dodajesz gazu. Jak
    > ktoś chce za wszelką cenę trzymać moto do końca a tak jest z
    > początkującymi to podróżuje razem z maszyną w nieznane :) Jak moto cię
    > ciągnie a ty chcesz go sie trzymać kurczowo to nie ma siły dodajesz non
    > stop gazu :>
    Dodam jeszcze, że tą samą ręką obsługuje się hamulec, więc jak już ktoś
    się kurczowo wczepi w kierownicę, to ani gazu nie odpuści, ani hamulca
    nie wciśnie. Jeśli puści prawą ręką kierownicę, to zapewne na jednej się
    nie utrzyma (nie siedząc normalnie na siodle, a na tego typu filmach
    większość na siodle nie siedzi), czyli rozstaną się z motocyklem, który
    hamowany jedynie silnikiem i ewentualnie siłami tarcia o podłoże,
    malowniczo przywali w jakiś element krajobrazu ;-)

    Maciek

  • 27. Data: 2012-05-16 11:59:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > "mkarwanisz"

    "Ostrzegam Pana, że w listach wysyłanych do grup dyskusyjnych pisze Pan
    o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie. Zgodnie z
    art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione. Naruszając
    prawo narusza Pan § 5 ust.9 regulaminu świadczenia usługi neostrada"

  • 28. Data: 2012-05-16 18:11:41
    Od: Tadeusz <t...@o...pl>

    I wsio jasne, thx